Még nyár elején írtam arról, hogy miket szeretnék nézni a nyáron. Sajnos a nyárnak vége, kezdődik az egyetem, fogalmam sincs, mennyi időm lesz sorozatokra. Gyorsan átfutom, hogy sikerült.

Damages 2.évad - én megpróbáltam, talán 2-3 részt, de nem tudott berántani. Nincs vele baj, de már nem olyan, mint az első évad. Kaszálni ugyan nem kaszálom, de havonta egy epizóddal nem fogom befejezni 2011-ig sem.

Tudorokat 3.évadát befejeztem, írás is született róla. Nemsokára érkezik szinkronnal a negyedik évad is.

Slágermájerek - Flight of Concords 1.évad - ugyanaz, mint a Damages-el, 2 részt néztem összvissz.

 A meló 2.évadával a sorozatot is befejeztem sajnos. Blog is volt róla.

Érettségi miatt nem volt időm az aktuális sorozatokra sem: Modern család 1.évad,Chuck,How I met your mother, The Big Bang theory,Két pasi meg egy kicsi. - Ezek közül egyedül a Modern családot néztem daraszerüen, a többit heti adagokban, valamelyikből meg már csak pár rész volt hátra. A Két pasit kivéve mindegyikről írtam is, arról is csak azért nem, mert a Viasat nem adta le a teljes évadot, vagy csak én nem jutottam hozzá.

Dexter 2. és 3. évadai - mindekettő megvolt, írás is született. Ez volt az egyik amit tényleg pár nap alatt ledaráltam. És hála az égnek a Viasat elkezdte leadni a 4-et is.

A Futottak még... is megvolt végig, és örök kedvenc lesz, az biztos.

A liga első évada is megvolt. Írás erről is megvolt. Nemsokára kezd a 2.évad, gondolom fél év míg elér hozzánk is.

Psych - Dilis detektívek - ez volt az, amiből egy percet nem néztem meg. Majd jövőre...:D

Hasonló a helyzet a Nagyon különleges ügyosztállyal is.

Ellenben a Spartacus 1.évadát pár napja be is fejeztem. Lelkendeztem is róla pár napja.

A Lost volt az a sorozat amit aztán tényleg daráltam egy idő után, és mindjárt jön az 5.évad. Írások: 12. 3. évad

A Castle-be is belevágtam, és nagyon kellemes kis sorozat. Haladok vele ahogy leadják a tv-ben.

A Férjem védelmében-el haladok, csak kicsit lassan. Még a finálé van hátra és jön az írás.

Bepróbáltam a Frasiert, de nagy csalódás volt. Már az első rész után kaszáltam.

Akárcsak a Jackie nővért, bár őt az 5.rész után. Pedig Edie Falco Emmy-t kapott pár napja a legjobb színésznő komédiában. Nem a színésznővel van bajom, hanem a besorolással. Ha valaki mutat nekem egy embert, aki csak egyszeris elmosolyodott ezen a sorozaton...

A Kemény zsaruk 1.évadát néztem még csak meg, pedig eléggé megkedveltem.

A Száddám-klánra is sikerült időt szakítani, és nem bánta meg.

A legnagyobb meglepetést a  Ments meg! okozta. Eléggé rákattantam, annak ellenére, hogy egyszer már kaszáltam a sorozatot.

A nyár elején írt blogban nem írtam a True Blood-ról, úgyhogy nem is tudom, honnan jött az ötlet, hogy belevágjak. De erre is eléggé rákaptam és írtam mind az 1., mind a 2.évadról.

Ugyanez a helyzet a Party Down 1.évadával. Asszem egy Starzos hírben akadt meg a címén a szemem, és valahogy letöltöttem.

Asszem ennyi lenne. Ezeken kívül is belekezdtem pár sorozatba, de ezekről vagy írok majd később, vagy úgyis kaszálom őket.

Ennyi fért bele ebbe a nyárba itt az undok ősz és vele az egyetem. 

De kezd a 2010/11es sorozatszezon is. Legalább ennyi jó van az őszben is.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr42263357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása