Eléggé rákattantam a True Blood-ra, és csak két dolog miatt nem daráltam le 2-3 nap alatt, az egyik a letöltés lassúsága, a másik pedig a Lost.

De sajna egy jó időre le kell állnom a V-vel mert csak a 2.évad ment le szinkronosan, és ki tudja mikor jön szinkronnal a következő évad. Plusz az csak heti egy rész lesz, és nem lehet beérni annyival. Mert nagyon értenek, hozzá a készítők, hogy hogyan ne fejezzenek be egy részt, sőt évadot. Egyszerüen egy izgalmas résznél elvágják a képet és izguljál.

Hála a blog.hu újításának a Tovább mögött folytatnám spoileresen.

Először kezdem az évad negatívumaival. Engem egyre jobban kezd idegesíteni Sookie mellett Tara is, úgyhogy már két főszereplőt utálok :D

Aztán egy észrevétel: Sookie az évad végén visszaadja Eggsnek az emlékeit, az szvsz hatalmas baromság. Nincs olyan idióta ember, aki miután látja, hogy valaki leszúrja egy barátját fogja és visszaadja neki az emlékeit. Nyilván nem tudta, hogy a többit is ő ölte meg, de elég erről az egyről tudni, hogy ne hozd felszínre valakinek az emlékeit.

Az utolsó negatívum az Jason és Andy bohóckodása volt az évad vége fele. Mintha egy harmatgyenge akciófilm paródiát néztem volna. Lehet viccnek szánták, de abban az esetben meg túlzás. 

Amúgy egész jó kis poénok voltak az évadban, és ezzelmeg is nyitottam a pozítívumokat.

Kezdjük Jessica behozatalával, ami szerintem elég üdítően hatott a sorozatra, ahogy a Sookie-Bill-Eric hármas kapcsolatának bonyolítása is.

A feszültségről már írtam az elején, ami az egyik legjobb erénye a sorozatnak. Az évadot pedig megint úgy vágták el, hogy nézni kéne felirattal tovább. Majd elmegyek rehabra.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr492231693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása