sorozatos 2011.10.03. 10:06

Dexter - 4.évad

 Mindig el szoktam olvasni a kritikákat az épp befejezett évadokról, és a mostani évaddal kapcsolatban meglepődtem, hogy mennyire eltérő a véleményem. Ahol csak olvastam róla, mindenhol az egyik legjobb évadnak tartották, ha nem a legjobbnak. 

Igaz engem is megzavart az utolsó rész (inkább utolsó pár perc), mert az bizony iszonyatosan durva volt, de még ez sem felejtette velem, hogy bizony sok volt idén a felesleges időhúzás, és pár amatőr húzás is előfordult. Amatőr húzásnak nem nevezném, de ez a párhuzam Szentháromság és Dexter családos élete közt is kicsit erőltetett volt nekem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lehet, hogy ott bukott meg nálam az évad, hogy Szentháromság karaktere nekem nem igazán jött be. Okokat nem igazán találok, mert volt benne ötlet, John Lithgow pedig zseniálisan hozta, de valahogy nekem mégse állt össze a dolog.A történet is csavarosra sikerült, de nálam az időhúzás hazavágta az egészet. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nincs jobb mérce, mint az előző évadok. Említettem már, hogy nekem a Dexter "nyári szórakozás", mivel általában akkor tehetem meg, hogy ha nagyon izgalmas, bizony hajnalig nézem a Dextert. Szóval ki voltam rá éhezve nagyon és már alig vártam, hogy belekezdhessek a darába, mint az előző három évadnál. Idén azonban erre nem volt igényem. Nem tudott igazán lebilincselni, így lassan haladva végeztem az évaddal. Ennél jobban szerintem semmi sem mutatja, hogy számomra ez volt a leggyengébb évad. Hiába az évad végi óriási meglepetés ellenére is 6/10-et adok rá (persze dexteri mércével).

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr583272069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása