Nagyon rég írtam az első részről. A többi vele együtt kezdett sorozatot már rég végignéztem. De ez semmiképpen nem minősíti a sorozatot. Ennek talán az lehet az oka, hogy nincsenek nagyon az epizódok végén hirtelen elvágások (kivéve a finálét), hogy utána ellenállhatatlan késztetést érezz arra, hogy megnézd a következőt (még mindig nem negatív kritika). Ilyen a felépítése. Minden epizódban van egy érdekes jogi eset, amit a végére egy kis nyomozással, egy kis jogi ügyeskedéssel felgöngyölítenek, mellette pedig haladnak a mellék és főszereplők szálain. Az esetek és a dráma közti arányokat is sikerült mindig tökéletesen eltalálni. Nem túl nyálas, nem éreztem valószínűtlennek a szituációkat. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De fele ilyen jó se lenne ez a sorozat, ha nem jött volna össze egy ilyen jó szereplőgárda. Nem szoktam különösebben éltetni a színészeket, de itt nem lehet elmenni szó nélkül :Julianna MarguliesJosh CharlesChris Noth játéka mellett. Pont ezért lepődtem meg, mikor megtudtam, hogy Archie Panjabi kapott Emmy-t. Ő se rossz, de nem kiemelkedő, plusz az ő karaktere (aki egyébként nálam végig a legnagyobb kérdőjel volt) nem igazán ad lehetőséget arra, hogy megcsillogtassa színészi képességeit. De az is lehet, hogy csak én nem figyeltem eléggé, hiszen mégiscsak ott csillog egy Emmy a neve mellett.

A második évad még nagyon messze van (ezt is szinkronnal nézem), én pedig addig rágódhatok azon, hogy Alicia felveszi-e a telefont (tipp: nem fogja - már csak a sorozat címe miatt sem:D). 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr362475546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása