sorozatos 2010.06.23. 23:49

Pilotok III.

 Végre túlvagyok az érettségin és van időm írni. De ami ennél is jobb: nézni :D.

Viszonylag sok sorozatot próbáltam be mostanság, számszerint hatot. Kezdem azzal, amelyik eddig csalódást okozott.

Spartacus - Vér és homok sex

A Róma után számomra ez óriási csalódás. Imádtam azt a sorozatot, és reméltem, hogy a Spartacus valami hasonlót fog nyújtani. Sajnos eddig meg sem közelíti. Egyrészt túl sok benne a számítógépes technika, amely ugyanolyan, amivel a 300-at készítették. Másrészt nem tudok megbarátkozni a szereplőkkel és ez hatványozottan igaz a főszereplőre: Andy Whitfield-re. Hiába a kigyurmázott felsőtest, a hosszú haj és szakáll, egyszerüen ő nálam nem lehet Sparctacus. Ezenkívül a készítők igen sokszor rugaszkodnak el a realitásoktól, amit egy ilyen témájú sorozatnál elég kiábrándítóan tud hatni. A káromkodással sem dob semmit a sorozaton, amiért sokan odavannak (nem tudom miért). Az sem jön be, hogy a harcoknál kilassítják a vér fröccsenését, amit számítógéppel varázsoltak oda, átlagosan 3-4 litert... Ennek ellenére maradak az 5. részig mindenképp, mivel a junkien azt írtál, hogy onnantól lesz igazán jó a sorozat. Úgylegyen.

A férjem védelmében - The Good Wife

Végre sikerült megnézni az első részt. Az alapötlet és a szituáció nagyon ígéretes. Meglátjuk mit tudnak kihozni belőle. Zanzásítva - államügyész férjét korrupcióval vádolják és szexbotrányokba keveredik - a felesége visszamegy ügyvédnek, hogy eltartsa két gyermekét. Jogi sorozat kis nyomozással és drámával, amik jó arányban is vannak.

Biztosra még nem merném mondani, de szerintem már most megvettek engem az egész évadra.

A liga - The Leage

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az új kedvenc. Szerencsére a Comedy Central elkezdte itthon leadni, így szinkronosan kezdtem neki a sorozatnak. Az sorozat egy haveri társaságról szól, akik véresen komolyan veszik a fantázia focit. Vannak benne NFL-es poénok, amiket én pl. nem értek, mert közöm nincs a játékhoz, de szerencsére ebből alig van pár és inkább hasonlít az egész egy pasis sitcomra. Szivatják egymást és közben bekevarnak a párkapcsolati, családi szálak is. Féltem, hogy a sorozat túlságosan elmegy az NFL-es poénok irányába, de szerencsére nem így volt: kétpercenként lefordultam a székről. A karakterek is teljesen rendben vannak. Már megvettek az egész évadra. Mind az öt részre... De szerencsére jön már a 13 részes második évad :)

Futottak még... - Extras

A végére hagytam a legjobbat. Én csak most fedeztem fel pedig már nem mai darab. Már A hivatalt is imádtam és Ricky Gervais hozza ugyanazt a szintet. Ebből is csak 13 rész van, de az a 13 mind minőségi. De ne feledkezzünk meg Stephan Merchent-ről sem. Ők ketten írták rendezték mindkét sorozatot és a Futottak még...-ben Stephan Merchent is szerepet vállal. A sorozat egy színészről szól (vagyis inkább csak színész szeretne lenni). De későn döntötte el, hogy ezt a hivatást választja, és nem jut szerepekhez, így statisztálnia kell, de valahogy mindig kapcsolatban kerül egy-egy híres színésszel. Csak pár név: Ben StillerKate WinsletSamuel L. JacksonOrlando BloomDaniel Radcliffe. Megint csak két évad és megint csak 13 rész. De a minőség kárpótol az összes poénjával együtt, amik néha annyira jók, hogy percekig szakadok és csak azért próbálom abbahagyni, nehogy lemaradjak egy másikról. A lehető legjobb helyre került az a Golden Globe díj. 

 

Bepróbáltam még a Freaks and Geaks-et, de annak egy külön bejegyzést szánok.

Összességében tehát 4-ből 4. Egyedül a Spartacus volt necces, de bízom a kritikálban.

Van mit nézni:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr442105343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása