144 millió forintra bírságolta az NMHH az RTL-t a VV4 miatt. Baromira nincs időm blogolni (pedig lenne miről, hiszen már most 3 fináléról kéne írni), de sikerült annyira felhúznia ennek a hírnek, hogy nekiálltam kipötyögni a dühömet. Pontosabban Stágel Bence húzott fel. De nagyon! Akit maga a hír érdekel bővebben, annak katt IDE!

A tovább után pedig kidühöngöm magam.

144 milla - nyilván nem tapsikolnak most az RTL-nél, de nem fogja nagyon földhöz vágni őket. Nem kell őket félteni (még!). Gyorsan átpörgettem a fent hivatkozott cikket, majd a végén megakadt a szemem a következőn: "Az ifjúsági kereszténydemokraták örülnek". Ha örülnek, hát örülnek, legalább nekik legyen jó. Aztán tovább olvastam és egyre nagyobbra kerekedett a szemem. 

Bevallom eddig még szerencsére nem hallottam az úrról, sőt magáról az IKSZ-ről sem (pedig pöpecül hangzik!). Nosza guglizzunk rá! Az elsők közt dobta ki az ATV videóját. Kálmán Olgával - őt egyébként szeressük, csak velem ne akarjon beszélgetni, mert esélyes, hogy elsírnám magam, de az sem kizárt, hogy visszahúzúdna a péniszem a hasfalamba - trécsel az egyenes beszédben. Indítom a videót - konkrétan a 3. perctől már alhasi fájdalmaim voltak, ami egyre csak erősödött, végül már minden megszólalása után lekapartam volna az arcom, de kemény voltam és végig bírtam nézni (egyébként elismerésem mindenkinek akinek sikerült).

Az ilyen emberektől megyek a falnak. Ugyanazt a 3-4 választ tudta adni, függetlenül attól, hogy szerencsétlen Olgi mit mondott.

Nem terveztem, hogy valaha is bármilyen formában kapcsolódni fog egy írásom a politikához, de ez az ember annyira kihozott a sodromból, amennyire már rég sikerült bárkinek is.

Ennek több oka is van. Egyrészt azért, mert kicsit jobban utánanéztem a képviselő úrnak. Nekem annyi bőven elég volt, hogy summa cum laude diplomázott a jogon. Mivel én csak első éves vagyok, de már most beledöglök, annyit tanulok, ezért kicsit jobban csodálom, mint mások. De ha valaki erre (és még sok minden másra) képes volt, akkor ezt most mire véljem?

Mert nekem egy iszonyatosan korlátolt embernek tűnt. Miközben néztem, két kérdés járt a fejemben: "Ezt meg melyik bolygóról érkezett???" ami után rögtön felmerült az "És mikor megy vissza?"

A másik, hogy fel nem fogom, hogy miért nem tudnak felébredni a kis álomvilágukból az ilyen emberek. Persze benne van, hogy ezt ők sem gondolják komolyan, egyszerűen meglovagolják ezt a VV-ellenes hullámot, és a saját politikai karrierjük előremozdítása érdekében mindent bevetnek. Bevallom ez a lehetőség jobban megnyugtatna.

Felőlem ő tarthat családi felolvasást esténként a Bibliából. Semmi közöm, hozzá. Viszont milliók nézték ezt a műsort. Miért nem lehet ezt tiszteletben tartani?

Mindenkinek aki hőbörög, feljelentget, rinyál annak csak annyit üzennék EL LEHET KAPCSOLNI! De tovább megyek KI is lehet kapcsolni. Most már nagyon messzire megyek, de a kikapcsolás után le lehet venni egy KÖNYVET a polcról. Ki is lehet azt nyitni, urambocsá el is lehet olvasni! Mindenki jobban járna.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr242896222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása