Még régebben megírtam, hogy jön majd a websorozat. Azért a videóért én nagyon oda voltam. Az újabb szerintem baromi gyenge lett. Kis túlzással egy Bud Spencer&Terence Hill filmben is realisztikusabb a bunyó. Talán nem volt rá elég idő? Majd meglátjuk, de remélem, hogy valami hasonlót kapunk, mint az előző trailerben és ezt pedig csak valami megkésett áprilisi tréfának szánták. Így nézve már sokkal inkább tűnik csak az új Mortal Kombat játék felvezetésének, mint valódi sorozatos próbálkozásnak. Április 12-én lesz a premier (ha estefele mutatják be akkor az nálunk már valószínűleg 13). Hamarosan kiderül.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr952808650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása