sorozatos 2010.10.01. 16:35

Castle 1.évad

 A pilotról elég rég írtam, de mivel én szinkronnal nézem, csak az RTL-el együtt tudtam haladni. De ez nem volt baj, mert a Castle nálam tipikusan az a sorozat, amiből a heti egy rész pont elég. Ez most így nyilván nem hangzik túl jól, de én ezt nem negatívumnak szántam. Egyszerűen nem az a sorozat, amit beszippantja az embert és le akarná darálni az összes elérhető évadot, de ez nem azt jelenti, hogy nem szórakoztató. És ez a kulcsszó ennél a sorozatnál.

 

Könnyed, laza, szórakoztató sorozat, megfűszerezve egy kis drámával.  A sorozatot amúgy Nathan Fillion viszi el a hátán, pontosabban a karaktere, akit amúgy remekül alakít. Mellette minden karakter csak másodlagos. De jobb is, mivel nekem rajta kívül nem sok karakter jön be. A társa erőltetett, az anya mesterkélt, a lánya meg egyszerűen gyenge. A társánál mondjuk érthető, hogy miért próbálják ennyire erőltetni ezt a jégcsap dolgot, mert így jobban működnek az oda vissza oltások, de szerintem meg lehetne ezt oldalni jobban is.

Nade nem akarom elvinni negatív irányba az írást, mert ezek a negatívumok nem változtatnak azon, hogy ez egy nagyon jó kis sorozat, ami mindenképp megér hetente 40 percet.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr22337571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása