sorozatos 2011.04.06. 14:53

1 éves a blog

 Pont egy éve csaptam oda egy bejegyzést Első címmel. Vicces visszaolvasni a régebbi bejegyzéseket. 

Ez lesz a 139. bejegyzésem az oldalon. Tekintve, hogy egyedül csinálom szerintem ez igen korrekt szám az érettségi és életem első vizsgaidőszaka mellett. 

A kezdeti lelkesedésem töretlen. Engem baromira szórakoztat a blog szerkesztgetése. 

Egy kis rossz érzés van bennem abból a szempontból, hogy az olvasottságom annyira nem indult még be. Voltak jobb és rosszabb időszakok, de látszott, hogy amikor nyáron intenzívebben tudtam foglalkozni a bloggal, akkor mindig meglódult. Persze tudtam, hogy rengeteg hasonló témájú blog van. Nekik több idejük van rá, esetleg többen is csinálják, sőt nagyon sokan jobban is, így csak titkon reménykedtem abban, hogy gyorsan jön majd a siker.

Bár lehet, hogy így a jó, mert ha többen olvasnának, akkor kényszernek érezném a blogolást, hogy mindig legyenek új írások. 

De a lényeg, hogy nagyon örülök, hogy belekezdtem a blogolásba. Amíg engem szórakoztat addig baj nem lehet. Ha esetleg másokat is, az már csak hab a tortán.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr842804668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása