Eddig még nem csalódtam (nagyot -Boardwalk Empire) olyan sorozatban, ami ezzel indított volna. Azt pedig kizártnak tartottam, hogy pont egy olyan sorozattal törne ez meg, amiben Dustin Hoffman az egyik főszereplő. Igaz az első rész nem rajta múlt, hiszen ha volt 4 jelenete, akkor talán már sokat mondok (mellesleg ebből az utolsó elég buzisra sikerült).

Kétségtelen, hogy ő a legnagyobb név, de első rész alapján nagyon jó szereplőgárda jött össze. Közülük is John Ortiz-t és Jason Gedricket emelném ki. Ortiz végig baromi ismerős volt, de amikor rákerestem, csak akkor esett le az állam, hogy ő volt Ruben A meló-ból. A másik Gedrick, aki remek választás a lecsúszott szerencsejátékos szerepére. De feltűnik például Ian Hart is, aki üde színfoltja volt, az amúgy harmatos Dirt-nek. 

A lényeg, hogy a színészeken nem fog múlni a siker. Sokkal inkább azon, hogy a nézők mennyire vevők a témájára. Minden egy lóversenypályáról szól: fogadók, zsokék, edzők, lótulajok stb. Ez alapvetően elég érdekes, de sokakat elriaszthat a szakzsargon illetve a fogadások bonyolult menete. Sokszor ki lehet következtetni a dolgokat, de lehet ez már a fordítók érdeme, hiszen ezt is szinkronnal nézem, csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy így kezdjen bele.

Ezt az is súlyosbítja, hogy a készítők kevés kapaszkodót adtak az első részben. Bár pár kötelező kört megtettek, amit ilyenkor szokás, de alapjába véve eléggé letámadják a nézőt, akik közül biztos voltak páran, akik úgy értetlenkedtek, mint Lonnie a rész végén.

Már írtam, hogy nem nagyon vesztettem el a fonalat, de azért ez kevés lenne ahhoz, hogy folytassam. A Dustin Hoffman szálon nagyon finoman belekezdtek egy izgalmasnak tűnő maffiás, csalós, bosszúállós történetbe, ami még nagyon nem világos, de a kezdés alapján bizakodó vagyok.Illetve engem megvettek pár nagyon szép jelenettel, ami miatt sajnáltam is, hogy csak egy monitoron nézem, úgyhogy ezután át is térek a tévére. Ha ehhez hozzáadom a már említett színészeket, akkor nálam nem kérdés, hogy ott leszek a folytatáson, de a Boardwalk Empire óta óvatosan fogalmazok, így nem merem kijelenteni, hogy az egész évadra maradok. Elsőre ez nálam 6/10 volt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr714132951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása