Megalapoznám a hangulatot: ez az évad jobb volt, mint az előző. Nem volt azzal se különösebb baj, de túl sok volt a tötymörgés és egyhelyben tapicskolás ami eddig nem volt jellemző a sorozatra. Emlékszem amikor az első részeket láttam mennyire elvarázsolt. Új, friss, laza stb.

A harmadik évadra az újdonság varázsa már rég eltűnt, de valahogy ebben az évadban egy kicsit mintha újra felfedeztem volna a sorozatot. Mindjárt magyarázom: régebben untatott, sőt néha már idegesített Charlie. Ehhez képest idén szinte már Hank jelenetei alatt is azt vártam, hogy mikor foglalkoznak már vele (lehet újra kéne néznem a sorozatot?). Lehet én változtam, lehet, a lényeg, hogy pozitív az irány.

Emellett végre jó irányba haladnak a dolgok. Talán sikerült lezárni a Karen-féle nyűglődést, ami így is túl sokáig tartott és ahogy a tárgyalás lezárult, végre az első évados Mia szálat is elvarrták, ami nem kevésbé volt idegesítő a se veled, se nélküled bénázásnál.

További apró negatívum volt Rob Lowe beugrása. Nekem úgy, ahogy van az egész nem jött be, de szerencsére nem kapott annyi teret, hogy idegesítsen. Mellesleg feltűnt még Callie Thorne is a Rescue me-ből, de mivel az ő karakterénél csak Janet-ét utálom jobban, nem hozott lázba igazán a szereplése. Bár bevállalós az egyszer biztos.

Imádtam viszont Hank és Charlie közös jeleneteinek minden percét. Sőt mint már írtam Charlie önmagában is szórakoztató volt. És bár eleinte nem igazán jött be, Stu-t is megkedveltem. Marcy-t meg mindig is imádtam.

A másik tippem arra, hogy miért csapott meg megint a varázs, az a tömérdek őrült és beteg szituáció, amiből mintha kicsit többet és eredetibbet kaptunk volna idén. Bár szerintem maga a nevettetés sosem volt gond, ahogy a felvonultatott szép hölgyek száma sem.

Ugyan az ember nem várná egy ilyen sorozattól, de a drámai vonal is nagyon rendben volt. Ebből a szempontból volt nagy húzás a bírósági per (mindamellett, hogy megadta az egész évad keretét).

Elmondható tehát az évadról (csak ,hogy kapcsolódjak a képhez), hogy bár, félő volt, hogy Hank végleg víz alatt marad, szerencsére ismét lubickol.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr843059254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása