Sajnos még nem azért, mert megkeresett volna az HBO azzal, hogy mindenképp ott kell lennem, hogy aztán bejegyzést írjak róla a blogon. Viszont szerencsére az én nevemet is kihúzták az HBO nyereményjátékán. 

Tényleg iszonyatosan örültem, hogy ilyen körülmények közt nézhetem meg az első két részt. Amilyen rosszul indított nálam a sorozat, utána akkora kedvenc lett. És bár én nem igazán tartottam jó ötletnek ezt az előzménysorozatot a készítők az első két résszel engem simán meggyőztek. De erről majd az évad végén írók úgyis.

A jegyeket egyébként úgy nyertem, hogy 5 héten keresztül mindig kitöltöttem a kvízt az HBO oldalán. Nyilván nem arra mentek rá, hogy nagyon nehezeket dobjanak fel, így még utána se kellett néznem. 

Aztán kaptam egy meghívót amiben leírták a részleteket és kérték, hogy jelezzek vissza minél hamarabb, hogy ott leszek-e. Én a visszajelzésen kívül még egy külön kérdést is intéztem hozzájuk. A választ már másnap megkaptam, amikor külön csak ezért telefonon felkerestek. Igaz nem nagy dolog de szerintem az ilyen apróságok sokat megmutatnak abból, hogy hogyan állnak a nézőkhöz.

Hétre kellett (volna) érkezni. Mi (ugyanis vihetett mindenki +1 főt magával) egy gyors eltévedés után kissé késve érkeztünk, de még így is kisebb sor volt. A pult mellett már ott állt egy beöltözött gladiátor. Átvettem a két jegyet a két ajándék kuponnal, amiért mindketten egy-egy közepes menüt kaptunk a büfében. Majd sietve elindultunk befele, mert már pár perccel elmúlt fél, ami a kezdési időpont lett volna. Ahogy beértünk egyet még nem tudtam kihagyni bármennyire is sietni kellett volna: a fotót a gladiátorokkal. Profi fotós készítette őket és amíg mi a sorozatot néztük ők kinyomtatták és haza lehetett vinni. De egyébként az HBO Magyarország facebook albumába is fel lettek töltve.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A későknek már csak a szélre jutott hely, de még így is hátra tudtunk ülni. Amíg nem kezdték lement pár Spartacus előzetes, interjú a színészekkel, készítőkkel. Majd bevonultak a gladiátorok - pár fotó. Majd egy srác köszöntötte a nézőket, de nem húzta sokáig, amiért a közönség nagyon hálás volt. 

Indulhat a vetítés. Iszonyat jó volt egy ekkora vásznon látni ezt a sorozatot. Kicsit fura volt ugyan, hogy Batiatus néhány megszólalásánál felröhögött az egész nézőtér. A sorozatos néző nem ehhez szokott, de jó tudni, hogy nem csak én röhögök ezeken itthon. De ennél furább volt egy sorozat alatt a popcornos doboz alján való küzdést hallani az utolsó pár szem kukoricáért illetve az üditő kihörpölésének hangja egy-egy drámai pillanatban.

Persze ez nem panasz, csak érdekességként említem. Engem az se zavart volna, ha három majom végig nachossal dobál, annyira élveztem az egészet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lement az első két rész. Lassan kicsorogtunk a teremből, majd néhány nézőnek az arcába világítottak egy kamerával és sorozatról kérdezték (engem is). Elárultam nekik, hogy tetszett majd illedelmesen megköszöntem, hogy ott lehettem. Amúgy baromi nehéz ilyenkor valami értelmeset kinyögni. Kifele menet még ajándékba kaptunk egy posztert, ami azóta már kint virít a falamon. Felmarkoltam a kinyomtatott fotót is és sajnos sietnünk kellett így gyorsan leléptünk. De aki akart, az még fotózkodhatott a gladiátorokkal, faggathatta őket, felpróbálhatta a felszerelésüket, sőt ha jól láttam még egy kis harcba is belementek. 

Az HBO kitett magáért. Valahogy így kéne a nézőkhöz hozzáállni. Baromi rendesek voltak minden téren le a kalappal előttük és köszönöm szépen, hogy ott lehettem!

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr562754823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása