A Viasat is elkészítette a maga valóságshowját, aminek köszönhetően nem Gigi és Jerzy harmatgyenge vergődését kell néznünk. A lényeg itt az, hogy a hét végén mindig legyen párod, különben mehetsz haza. A kieső helyére pedig újabb és újabb fiatalok érkeznek azért, hogy megkavarják a viszonyokat. 

Igazából nem terveztem, hogy írnék a jelenleg futó két hazai gyártású műsorról, de 4.résszel engem annyira megnyert magának az Éden Hotel, hogy gondoltam pár sort rászánok, mégpedig úgy, hogy a nagytestvérrel, a Való Világgal fogom összehasonlítani.

Kezdeném a VV legnagyobb erősségével: Alekosszal. Jelenleg nincs és nem is lesz olyan karakter az Éden Hotelben, aki ennyi leültetné a nézőket a tv elé. Ha őt nem vesszük figyelembe, akkor is mondhatjuk, hogy a VV kicsit jobban castingolt eddig. Ott is van pár hatalmas mellényúlás (Jerzy), de egyelőre az ÉH-ben túl sok a vértelen karakter. Ádám, Norbi és Kata tűnik eddig jó húzásnak. A többiek felőlem mehetnének is haza. Három a tizenegyből pedig elég gyenge arány.

Nem olyan fontos, de nem hiszem el, hogy a Viasat nem talált jobbat Horváth Évánál a műsorvezetői posztra. Nálam őt mindhárom vetélytársa simán veri.

Folytatva a VV erősségeit: jobban szerkesztik a műsort. Míg a VV-ben mindig próbálják a szerkesztők felpörgetni a dolgokat, addig az Édenben én nem vettem észre semmilyen erre irányuló próbálkozást. Az első négy adás alatt nem igazán csináltak semmit, csak sokáig aludtak, napoztak, este pedig jól leitták magukat. 

Itt viszont fordul a kocka, mert én szívesebben nézem ezt a gyönyörű környezetet, mint a VV villát. Ebből fakadóan szerintem az ÉH-ben nem is fog előfordulni a "haza akarok menni" rinyálás, amiből nekem már nagyon elegem van.

Innentől pedig nálam végig az Éden vezet, és remélem, hogy később sem veszti el ezt. Ugyanis a VV-vel az a baj, hogy egyre több olyan dolog kerül elő, ami nagyon illúzióromboló. Én nem hiszem, hogy konkrétan a szavazásokat befolyásolják, de nagyon sok kis apró dolog előkerült, ami miatt elveszti a hitelességét. Konkrétan itt a titkos feladatokra gondolok. Aztán lehet, hogy kiderül, hogy az egész ÉH megrendezett, de legalább addig megmaradok abban a hitben, hogy ott nem piszkálnak bele a készítők. 

Belepiszkálás ide vagy oda a VV az utóbbi időben még így is egyre gyengébb. Sokszor túl kiszámítható és unalmas. Ezért ért annyira pozitívan az ÉH 4.része. Aki még nem látta, annak nem szeretném ellőni, de akár megrendezett volt, akár nem engem mindenképp megnyert magának, és ameddig négy részenként megteszi ezt, addig én biztos, hogy nézni fogom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr892734858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása