Nemrég belenéztem újra A melóba (még mindig zseniális) és legnagyobb megdöbbenésemre vettem észre, hogy egy pár mondatos szereplő milyen fontos lesz Denis Leary következő sorozatában.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az illető James McCaffrey. Vele együtt így néz ki az a lista: Lenny Clarke, Diane Farr, Adam Ferrara és Harry O'Reilly (bevallom őt csak imdb alapján találtam, még képről se ismertem fel egyik sorozatban sem:D)

Igazából nem olyan nagy dolog, csak szerintem érdekes, hogy ennyi színészt átvitt magával.

Hamár szó van a Rescue me!-ről - 2011 lesz az az év, amikor befejezik a sorozatot. Szomorú, de már alig várom, mi lesz Denis Leary következő dobása.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr142580200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása