Nemsokára indul a második évad, így gondoltam népszerűsítem kicsit ezt az itthon alig ismert sorozatot. Mindössze 6 rész az első évad, így bőven van idő végignézni a második indulásáig.

Idehaza elég népszerű lett a Skins (legalábbis az én korosztályomban már-már alapmű), így biztos vagyok benne, hogy a Misfits is az lenne, ha többen ismernék. 

A sorozat képlete elég egyszerű: Skins+Heroes=Misfits

Remélem pár idetévedő embert sikerült meggyőznöm, hogy próbálja be az első részt.

A végére itt a trailer:

 


Misfits - Trailer (vostfr)
Uploaded by slytom. - Classic TV and last night's shows, online.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr102409787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FloruSka 2011.05.23. 14:46:48

láttam az eddig lement két évadot,és imádtam őket.Csak ajánlani tudom mindenkinek
süti beállítások módosítása