sorozatos 2010.07.09. 04:13

Pilotok V.

Újabb első részek. Ennek oka, hogy az előzőek mégse jöttek be annyira - pl. M.A.S.H és egyedül a Dexterre és a Lostra vagyok rákattanva. De itt az újabb adag első rész.

True Blood - Inni és élni hagyni

Vámpírok. Már megint. De ezúttal egy új alaphelyzet: a vámpírok felfedték magukat, mert feltalálták a szintetikus vért, így már nem kell az emberekből kiszívni. Új és érdekes megközelítése a vámpíros témának. Legalábbis nekem annak tűnik. Fura a főszereplő csaj -hallja az emberek gondolatait, de a vámpírokét nem. Szegénynek van 20 perc szünet a fogai közt, amúgy helyes lány. 

Az első rész tetszett, jöhet a többi.

 

The Shield - Kemény zsaruk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És tényleg kemények, nem csak duma. A főszereplő úgy néz ki, mint a dagadt Bruce Willis. A fickó a saját szabályai szerint üldözi a bűnt csapatával az egyik legbalhésabb környéken. Ez így önmagában is elmenne, de jön mellé pár extra szál, ami nagyon megdobja az egész sorozat hangulatát. Korrupció, nyomozás stb. Már írtam, hogy nem vagyok nagy kedvelője a műfajnak, de ami jó, az jóóóóóó:)

Louie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ez az a sorozat, amit nem bírtam ki és leszedtem felirattal, pedig a szinkronos sorozatokat szeretem. De az kizárt, hogy arra várjak, hogy a CC vagy az HBO esetleg elhozza. Más csatornán nem igazán tudnám elképzelni. Louis CK.-ről már írtam itt - nincs meglepetés hozza ugyanazt, amit vártam tőle. Egészen egyedi humora van, ami biztos, hogy csak egy elég vékony rétegnek jön be, de annak nagyon. Talán feketének mondanám, de tényleg nem lehet besorolni, mert a dolgoknak egészen érdekes oldalát veszi észre és tálalja viccesen. A sorozat a saját életéről szól stand-up-os bevágásokkal (merthogy alapból ő az). Louis CK. új sorozata van olyan jó, mint az előző, csak ez éljen meg több évadot könyörgom!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr282140000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása