sorozatos 2010.05.22. 11:45

Pilotok II.

 Mostanában két sorozattal próbálkoztam, és az egyik nagy felfedezés lett.

Kezdem inkább azzal, amelyik csalódást okozott. 

Egy kapcsolat szabályai - Rules of engagement

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pedig nem vártam tőle sokat. Egyszerű könnyed húszperces kikapcsolódást, néhány mosolyt, és talán titkon egy hangosan felnevetést magyarul LOL-t. A téma nagyon eredeti: kapcsolatok. Remek. Lássuk mi újat tud kihozni belőle ez a sorozat. Az első rész után azt kell, hogy mondjam SEMMIT.

A felállás: egy friss jegyespár, egy megrögzött agglegény, és egy régóta házas pár. 
Egyedül a két kapcsolatban élő pasi szimpatikus, az összes többi szereplő valamiért ellenszenves nekem, nem tudom miért.

Két részt szedtem le, a másodikat még nem néztem meg, de ha ott áll be valami óriási javulás, akkor nekem ez a sorozat felejtős.

Most pedig jöjjön az új kedvenc:

Démonirtók - Reaper

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A sorozatról talán párszor olvastam, hogy egész jó, de sose jutottam el odáig, hogy bepróbáljam. De hála Dexternek megakadt rajta a szemem, és leszedtem az első részt (a letöltéseknél közel van egymáshoz- Démonirtók->Dexter). 

Amikor elolvastam miről szól, azt gondoltam, hogy ez csak akkor lehet jó, ha nem veszik magukat komolyan, csak épphogy. 

Szerencsére így is lett, és már a tizedik percben hangosan röhögtem pár poénon.

A sztori röviden az, hogy egy srác szülei eladták az elsőszülött fiuk lelkét az Ördögnek, és 21 éves korától az Ördögnek kell dolgoznia. A feladata elfogni a pokolból elszökött gonosz démonokat, és visszaküldeni őket a pokolba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A karaktereket nem bonyolították túl: a főszereplő egy bizonytalan teszetosza, de szimpatikus srác, aki nem tudja mihez kezdjen az életével, a legjobb barátja, a laza, vicces dagifiú és a legjobb maga az ördög (Ray Wise).

A poénok forrása a dagifiú, és néhány poén az ördögtől (minden részben kap egy ládában egy eszközt, amivel elkaphatja a démont - ez az első részben egy morzsaporszívó).

A sorozat talán egyetlen hibája, hogy kissé hosszú (40 perc) - 25-30 perces sorozatként tudnám elképzelni. De így is könnyed, kellemes szórakozást nyújt.

Amúgy mókás mennyi párhuzamot lehet találni a Reaper és a Chuck közt, a Chuck mégis már biztosan meg fog élni 4 évadot, míg a Reapert a második után elkaszálták. Ki tudja, talán a jó nők teszik...

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr492022588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása