Ismét rám mosolygott a szerencse, így én nyertem meg az egyik helyet a Ments meg! utolsó évadjának első részének vetítésére. Nem csak a magyar, de az amerikai vetítés előtt láthattam az egyik kedvenc sorozatomat! Mivel tudtam, hogy még Amerikában sem, adták le, így én arra számítottam, hogy maximum felirat lesz hozzá, erre már szinkronosan vetítették nekünk. Sajnálom is, hogy nem tudtam írni erről még közvetlen utána, de elutaztam, így most csak egy rövid összefoglalót írok az egészről.

3 nap lehetett nyerni egy könnyen megválaszolható (még az epizódhoz egy link is volt, amit az AXN Playerben meg is lehetett nézni) kérdés. Én már az első nap nyertem, így nem kellett tovább próbálkoznom. 

A vetítés az AXN irodájában volt. Tíz perccel előbb érkezés portán visitor kártya, majd a kedves recepciós hölgy megmutatta, hogy hol lesz a vetítés. Nem vagyok otthon az ilyenben, de szerintem ezt hívják tárgyalónak. Nagy asztal vászon és projektor. Az asztalon pogi, cola és ásványvíz.

Tippre egy tucat ember társaságában láthattam az epizódot. Rajtam kívül a két nyertes, az AXN pár alkalmazottja, illetve a meghívott sajtósok. Az olvasott blogok alapján Donnie és Kanyecc volt ott.

Kedves üdvözlő beszéd, majd megnéztük az epizódot. Utána is pár kedves szó és vélemény kikérése a részről. Pár szem pogi majd én az elsők közt léptem le. Távozáskor mindenki kapott még egy kis ajándékot (AXN pacsker - sajna 39 és női, de a szándék a lényeg).

A leírtak alapján talán nem jön át, de nekem ez egy hatalmas élmény volt, amiért nem lehetek elég hálás az AXN-nek. Talán túl sokszor használom ezt a jelzőt, de a Ments meg! tényleg ott van a legnagyobb kedvenceim közt, és szerintem ez az eddigi írások alapján is átjött, de elég, ha a konkrét számokat nézzük, csak a Törtetőkről írtam többször itt a blogon. Szóval egy igazi rajongónak ez rengeteget jelent, és csak biztatni tudok mindenkit, hogy vegyen részt az ehhez hasonló játékokon. Na és persze: KÖSZI AXN!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr223071463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása