Természetesen én is játszottam a játékkal, de azért rajongónak nem mondanám magam. Főleg azután, hogy kicsit utánaolvastam, és eléggé megdöbbentő, hogy mekkora kultusza van ennek a játéknak. Könyvek íródtak a világáról stb. 

Ahogy olvastam, a legtöbb rajongó már a trailer láttán kiborult, hogy ez a Mortal megcsúfolása, és ehhez hasonlók, de mivel én a sorozatokért rajongok: már alig várom, hogy elkészüljön.

Már maga az, ahogy a videóra ráakadtam, van egy sorozatos vonatkozása. Fél éve olvastam a következő twitter üzenetet Neil Patrick Harris-től: Mortal Combat, the movie? Check it:  Hope it's real. Loved those games. GET OVER HERE! 

Engem eléggé megfogott a trailer, pedig nem vagyok oda ezért a műfajért. Ennek ellenére teljesen megfeledkeztem az egészről, majd pár napja rákerestem újra a videóra, erre a kommentek közt olvasom, hogy websorozat fog belőle készülni. Gyorsan ellenőriztem az infót, és örömmel olvastam, hogy nemcsak igaz a hír, de egy újabb sorozatos vonatkozásra is bukkantam: Todd Helbing és Aaron Helbing lesz a két író a háromból. Mindketten a Spartacus írói közé tartoznak.Ezen kívül még annyit lehet tudni, hogy 10 részesre tervezik. A cikkben egy darab dátum nem volt, de remélem minél hamarabb elkészül.

Mivel a NPH által linkelt videót már törölték:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr132606177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása