Kicsit rákattantam a Golden Globe óta (csomószor újranéztem a múltkor belinkelt videókat). Vizsgaidőszak miatt nincs időm sorozatokat nézni. Helyette ilyen dolgok keresgélésével ütöm el az időt (igaz ennyi erővel sorozatokat is nézhetnék, de így nincs akkora bűntudatom). A kutakodás közben találtam ezt a képet is, ami annyira zsírkirály, hogy muszáj kiraknom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha már nyitottam neki egy újabb külön bejegyzést, akkor kirakom azt a videót is amiben végig csak őrült módjára röhög (az az ember mekkora őrült lehet, aki ezt összevágta?:)

Nekem közben Joker vihogása ugrott be a Batmanből:D (azért ez a videó se volt kis meló)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr1002604028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása