Próbálom még az elején leszögezni, hogy mi alapján fogom őket sorba rakni:

  • mennyire passzol a sorozathoz
  • mennyire ötletes
  • zene
  • és mivel énis emberből vagyok belejátszik, hogy mennyire kedvelem a sorozatos

15. Ments meg!

Néha elég egy jó zene és pár hangulatteremtő pillanat.

 

 

14. Knight Rider

Még egy klasszikus:)

 

 

13. Kockafejek

12. The Big Bang Theory

11. Egy rém rendes család

Nem voltam nagy rajongója a sorozatnak, de azért ha ment a tévében, akkor általában megnéztem. Szerintem nincs ember aki ne ismerné a főcímét.

 

 

10. Született feleségek

9. A szupercsapat

Régen ki nem hagytam volna. Zseniális:D

 

8. Jóbarátok

Az elfogulatlanság jegyében:P Tényleg nem tudok eltekinteni attól, hogy mennyire imádom ezt a sorozatot.

 

7. Skins

Sajna nem találtam olyan videót, ahol ne lett volna letiltva a beagyazás:S (teljesen érthetetlen számomra, hogy miért fáj ez valakinek). Első megnézésre nem nagy szám, bár nekem mindig is tetszett, de ahogy ismered meg a karaktereket egyre jobban fogod a főcímet is megkedvelni.

6. The Tudors

Bár kicsit mindig kiábrándítónak tartottam, a szereplők egyenkénti bemutatását, de a hangulatra akkor is jár az 5-ös.

 

5. Hung

Már csak azért, ahogy Thomas Jane beleugrik a vízbe azért itt lenne a helye:D

 

4. How to Make It In America

Egyszerű, de nagyszerű.

 

3. Blue Mountain State

Ritka hangulatos főcím. Dobogón a helye.

 

2. Kés/alatt - Nip/tuck

Olyan zseniális, mint a sorozat volt fénykorában.

1. A hatalom hálójában - Damages

Szerintem iszonyat hatásosra sikerült, de az a durva benne, hogy ha csak képekre lebontod, akkor tök jelentéktelen az egész, de ahogy összerakták plusz a zene...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr192531503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása