sorozatos 2010.11.19. 10:47

Pilotok VIII.

 Régóta nem írtam sorozatok első részeiről. Pedig sokat akartam elkezdeni, de sajnos mostanában semmi időm nincs rájuk. A heti kötelezőre sincs időm mostanság (Weeds,How I met your mother, Chuck, X-faktor, Heti Hetes, Hung), új sorozatokra meg pláne. Ezt a pár első részt is szerintem másfél hónap alatt sikerült megnézni és azóta nem is nagyon haladtam velük (ez a minőségtől független). De lássuk mit kéne nézni:

Blue Mountain State

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha filmet készítettek volna az ötletből, akkor a polcra egyből az Amerikai Pite, A hangyák a gatyában és a Cool Túra után lehetett volna pakolni. Nem tartozom a műfaj nagy rajongói közé. A Cool Túra mondjuk kifejezetten tetszett, meg pár pités pillanat, de amúgy... Szerencsére azért nem teljesen lehet belerakni ebbe a csoportba a sorozatot. Néha egy fokkal értelmesebb a felsorolt filmeknél. 

A felállás a következő: van egy laza srác, aki csak a csajokért és a bulikért jött a csapathoz, mint cserejátékos, és ennél többre nem is vágyik, egy fura srác, aki ugyancsak ezért jönne, de nem tud focizni, így mint a csapat kabalafigurája próbál közel kerülni a "tűzhöz" és egy tehetséges srác, akinek az álma a profi liga, egy barátnővel, aki a házasságig nem fekszik le vele. Ők hárman egymásra találnak és nem nehéz kitalálni mi lesz mindig: a 2 rossz fiú bajba sodorja a harmadik jót és mi majd legtöbbször nevetünk.

Ehhez jön még pár viccesebb mellékkarakter és ezek után azt kell, hogy mondjam, hogy működik a dolog. Mert néha kell ilyet is nézni. És ha valakinek pont ilyenre van igénye, csak ajánlani tudom.

Tökéletes célpont - Human Target

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valószínűleg magamtól sose kezdtem volna bele, ha nem adják le itthon. De megtörtént, így mindenképp megért egy próbát. Egy akciósorozatról van szó, ami ugyancsak nem a kedvencem, de kivételekre nagyon rá tudok kattanni (24). Nos annyit máris elmondhatok, hogy nálam nem lesz kivétel. A sorozat egy felbérelhető testőrcsapatról szól, akik nagyon értik a dolgukat.

A lényeg, hogy pár részt még megnézek az biztos, mivel a karaktereket szerintem eléggé eltalálták és bár nem vagyok szakértő, nekem az akció részek is tetszettek.

A törvény embere - Justified

Ugyanaz áll A törvény emberére, mint a Tökéletes célpontra ( az én szempontomból). A történet itt egy modern cowboyról szól, akinek kötélből vannak az idegei, és bárkinél gyorsabban kapja elő fegyverét és nem fél meghúzni a ravasz sem, de mivel ezt manapság nem szabad, ezért áthelyezik Miamiból a szülővárosa közelébe (vagy pont ugyan oda? pontosan már nem emlékszem). A lényeg, hogy itt rögtön dolga akad egy régi ismerősével, majd a rész végén felbukkan a volt felesége is. Szóval jól megalapozták a sorozatot. 

Összességében nekem tetszik, csak egyetlen apróság van, amit fel kell hoznom. Bár hiába játsza jól a főszerepet Timothy Olyphant, nálam kinézet alapján hiteltelen kicsit (bár az elején Andy Whitfield-re is ezt mondtam a Spartacusban, aztán...). Viszont nem kicsit voltak hiteltelenek azok a jelenetek, amikor a főszereplő életveszélyben volt. Lehet valaki bátor, de ha valaki egy sörétes puskát szegez neked, akkor nem sétálsz felé. De ha mégis akkorsem úgy, hogy egy csöpp feszültség se látszódjon az arcodon.

Lényeg, hogy szerintem az évadot biztos végignézem (már csak a mikor a kérdés).

Doktor House

  

 

 

 

 

 

 

 

 Nem hiszem, hogy nagyon be kéne mutatnom a sorozatot, szerintem mindenki minimum hallott róla. Fura, hogy én csak most kezdtem el (néha láttam 1-1 részt TV-ben, de ennyi), de jelentem: tetszik és már az 5.résznél tartok. Amiktől kivagyok, azok a vágós, gerincvelővevős stb. jelenetek, de szerencsére azért ezekből nincs túl sok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr502458941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása