Mindig szerettem azokat a filmeket, amiknek a végén leadták a bakikat. Esetenként még jobban lehetett rajtuk nevetni, mint magán a filmen. A múltkor leszedtem a Ments meg! egyik évada mellé a bakikat is, és elkezdtem youtube-on keresgélni, és úgy gondoltam, hogy a jobbakat ide is kirakom.

A How I met 1.évad bakijai. Szerintem a "Sorry NBC" a válogatás legjobb jelenete.

 

Ez volt az a videó, ami most elindította a lavinát, és elkezdtem ilyeneket guglizni. A "My nipples are slightly larger than apples" 5 percig szakadtam.

A Felhőtlen Philadelphiát nem fogja folytatni a CC, magyar felirat pedig nincs a 4.évadhoz, és nem is valószínü, hogy a közeljövőben lesz. De miután láttam ezt, kedvet kaptam ahhoz, hogy belevágjak angol felirattal. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr792327158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása