Nem volt még ilyen, hogy évadkezdő részről írtam volna, de valahogy úgy éreztem, hogy a How I met-ről lenne mit. Bár ha jól emlékszem, az 5. évadról nem írtam túlságosan sok jót, ennek ellenére már iszonyatosan vártam az új évadot, hiszen ez mégis csak a How I met:)

A várakozással párhuzamosan az első résszel szemben elvárások is eléggé nagyok voltak, és azt kell, hogy mondjam, nekem nem okozott csalódást. Én elég sokat nevettem rajta (talán a legnagyobbat azon, mikor Marshall végigvonult a folyosón:D), ami ugye egy sitcom legfontosabb mércéje (legtöbbször).

Egyetlen negatívum az volt, hogy már megint beetettek, hogy megismerjük az anyukát. Engem tulajdonképp nem is zavarna, ha csak a 14.évadban ismernénk meg, sőt még az se ha kiderülne, hogy az anyjuk egy robot, vagy hogy Ted alzheimeres és a végére elfelejtette, hogy ki az anyjuk. De tényleg: bármilyen baromságot elviselnék, csak ezt a hitegetést ne csinálnák...

Na megint negatívra sikerült a bejegyzés vége, pedig most tényleg csak jót akartam írni. De a lényeg: ha az egész évad ilyen szinten fog maradni, akkor a 6.évad ismét parádés lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr402318678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása