sorozatos 2010.09.04. 02:52

Pilotok VII.

 

 Glee - Sztárok leszünk!

Nemrég kezdte el leadni szinkronosan a sok helyen az év legjobb újonc sorozatának kikiáltott Glee-t. Az olvasott kritikák ellenére se volt kedvem belekezdeni a sorozatba, viszont így, hogy kijött szinkronosan, biztos volt, hogy legalább bepróbálom.

Nos az első rész nem igazán győzött meg, sőt a második rész sem, amit rögtön utána megnéztem, mivel az RTL dupla résszel indított.

Az első részben egy nagy kliséhegyet láttam pár dallal feldobva, de semmi több. Gondoltam ezért nem lehetnek oda ennyien. Talán később fog felpörögni, de elolvastam, a kommenteket, és sokan rajongtak a dalokért és a táncért.

És mivel én nem, ezért nálam a dal és a tánc egyenesen mínuszpont. Még pár rész idejére maradok hátha megszeretem vagy hasonló, de az első két rész után erre nem látok sok esélyt.

Pedig a főszereplő szimpatikus, és Jane Lynch miatt is érdekelt a sorozat, főleg azután, hogy Emmy-t kapott a sorozatbeli alakításáért. Miután megnéztem azonban elszomorít, hogy ezért kapta, és nem a Party Down-ban nyújtottakért.

Összességében a Glee nálam csalódás.

Black Books

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy régebbi Angol szitkom, amire a sorozatjunkie-n akadtam rá. Sok jót írtak ott róla, amihez csak csatlakozni tudok. Az első pár percben már lehet tudni, hogy angol szitkomot nézünk, akkor is, ha ezt előtte nem tudtuk. Az életunt, cinikus főszereplő nekem abszolút bejön, a poénokkal együtt. Egy rész után már tudom, hogy maradok a végéig, ami sajnos így már csak 17 rész.

Fiúk a klubból

 

Valahol egy fórum hozzászólásban, vagy kommentben olvastam, hogy valaki ezt nevezte meg, a valaha volt legjobb sorozatnak a világon. Úgyhogy gondoltam, ha egy sorozatot ilyen biztonsággal ilyen címmel illetnek, akkor az rossz már nem lehet. Miután megnéztem az első részt, valamennyire megértettem, hogy egyesek miért tarthatják annak, de az biztos, hogy nem én voltam a célközönség, hanem a meleg férfiak és a nők. Mivel egyik sem vagyok, ezért nem nekem való. Amúgy a sorozat forradalmi az biztos, hiszen fiatal meleg férfiakról, problémáikról, mindennapi életéről szól (emellett elég kemény ágyjeleneteket is tartalmaz). Úgyhogy tényleg nem az én világom, de ettől még merész és forradalmi sorozat volt, az biztos.

Bordélyház - Satisfaction

A téma itt is érdekes, és mindenképpen újító. A magyar címe a sorozatnak árulkodóbb, mint az angol, egy bordélyházról szól, pontosabban az egyik ott dolgozó hölgyről, aki a legősibb mesterséget űzi. Emellett a kamaszlányát neveli, és mint az első epizód vége fele az is kiderült, hogy férjnél van, aki tudja, mivel keresi az asszony a betevőt. 

Szóval az alapszitu érdekes, és mellé jönnek a flashbackek (hogyan lesz valakiből örömlány?)  és a bordélyházi bonyodalmak. Ja és a témából adódóan itt is elég kemény ágyjelenetek vannak.

Félig üres -Curb your enthusiasm

Huh ezzel a sorozattal bajba vagyok, mivel nem igazán tudok róla jót írni. Egyszerüen nem nevettem, de még csak jobb kedvem se lett tőle, pedig ugye egy komédiának ez lenne a feladata. Nem a színészekkel vagy a sztorival (egy híres forgatókönyvíróról szól)van baj, egyszerűen nekem nem jön be ez a fajta humor. Így nem is látom sok értelmét, hogy bepróbáljak további részeket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr962270268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása