A második évadból is elég sok rémlett, de végre elértem a harmadik évadot, amiből csak az első pár részt láttam. 

 A tovább mögött röviden a második évadról.

 

 

Kezdeném azzal, hogy a második évad jobban tetszett, mint az első. Talán köszönhetően annak, hogy ebben kevesebbszer szerepelt a rejtélyes füst, ami az első évadban nagyon idegesített. Egyedül Mr.Eko-t "támadta" meg, ha jól emlékszem. De azért egy fekete lovat importáltak a szigetre, de a jegesmedvék után még az is belefér. 

Minden karakter múltjáról egy kicsit többet megtudtunk, és egyre érdekesebb a dolog. 

Az évaddal kapcsolatban egyetlen negatívum, hogy szerintem Locke viselkedése baromira karakteridegen volt a vége fele. Értem én,hogy elvesztette a hitét, de akkoris.

Egyre több a kérdőjel,de szerintem az utolsó részig fogják húzni a válaszokat:D Már csak 4 évad van addig.

Szólj hozzá!

Címkék: lost

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr102233785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása