A sorozatot egy nagyon kedves junkie társam és a rengeteg jó kritika hatására kezdtem el újra. Az évad legtöbb részét láttam már és a fontosoabb momentumokra emlékeztem. Valószínüleg ezért nem volt annyira izgalmas számomra, de jön a 2. évad. Ugyan abból is rémlik pár rész sőt miközben néztem, akkor ugrott be, hogy én még a harmadik évadot is elkezdtem. De nem baj, mert az elsőben is fedeztem fel újabb infókat, biztos, hogy a következőben háromszor annyi lesz majd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így újranézve, még mindig fel tud húzni a sorozat. Sokszor nem tudom eldönteni, hogy ez a sorozat zseniális, vagy egy hatalmas baromság. Érdekes, hogy míg egy másik sorozatban az agyam ellenkezés nélkül fogadja el vámpírok, farkasemberek, telepaták, alakváltók létezését (True Blood), addig itt nem veszi be a gyomrom azt, hogy jegesmedvék flangálnak egy trópusi szigeten, egy nyomorék öregember lábraáll, és azt, hogy valami fura füstszerű izé fákat robbant ki és emberekre támad. És a sort folytathatnám a végtelenségig, mert nem kevés ilyen volt. De nyilván mások ezért kedvelik. Talán nem való nekem ez a sorozat. De most már válaszokat akarok! Ahogy szerintem mindenki más is, aki csak egy részt is megnézett a sorozatból. Válaszok azonban nincsenek, helyette csak újabb kérdések.

 

Ami miatt a sorozatot mégis nézem és talán kedvelem is, az a karaktereknek köszönhető. Lehet, hogy mások a nagy rejtélyek miatt nézik, de engem kifejezetten megfogtak. A nagy kedvencem Sawyer. Mindig várom, hogy mikor jön olyan rész amiben az ő visszatekintéseit láthatom, vagy csak egy olyan jelenet, ahol kisfiamnak szólít valakit. A lényeg tehát, hogy nem az elátkozott számsor, vagy a jegesmedvék, vagy a többi rejtélyes baromság miatt fogott meg a sorozat, hanem az, hogy részenként más-más karakternek a múltjába tekinthetünk bele. Ehhez jön az ősrégi: pár ember egy lakatlan szigeten mihez kezd, hogy túlélje – és máris érdekes a sorozat. Hogy szervezik meg az életüket? Ezek miatt mondhatom, hogy megkedveltem a sorozatot, de nem hiszem, hogy valaha is sikerül majd elfogadnom a ’’jegesmedvéket” mivel én a „tudomány” , és nem a „hit” embere vagyok. De még bármi megtörténhet. Jöjjön a 2. évad.

Szólj hozzá!

Címkék: lost

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr502204221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása