sorozatos 2010.07.10. 02:06

Dexter - 2. évad

" Az egyetlen sorozat, amire mostanában igazán rá voltam/vagyok kattanva. Az utolsó 5 részt egyhuzamba néztem meg, így sikerült reggel 7kor elaludni, de megérte:D

Az első évaddal (pilotról itt írtam) a Dexter nagyon magasra rakta a lécet. Azt nem mondom, hogy a második túlszárnyalta, de közel volt. Nagyon közel.

  

De miért nem volt ugyanolyan, vagy jobb az első évadnál. Elsősorban azért, mert az első tényleg zseniális lett, de ennél azért többről van szó. Az évad eleje kicsit döcögősen indult, talán a 3 résznél jött megint elő a "Dexterfíling" ami szinte kitartott egészen az utolsó előtti részig. Már az első évadban is az egyik legjobb rész az volt, mikor úgynézett, ki, hogy le fog bukni. A második évad pedig végig erről szólt és nem kevésbé volt izgalmas.

Egyre többet tudunk meg Dexter fiatalkoráról, a flashbackeknek köszönhetően és sok mindenre fény derül. Valamiért nem igazán szeretem ezeket, de a történet szempontjából a legtöbb tényleg fontos.

Felbukkan egy új nő is Dexter életében, aki rendesen megkeveri a dolgokat.

 

 

 

 

 

 

 

Majd ő fogja úgymond "megoldani" Dexter problámáját is, és ez volt az, amiért az évad nem volt olyan jó, mint az előző. Legalábbis nekem nem jött be ez a fajta megoldás. Kicsit olyan, mintha az írók egy olyan helyzetet teremtettek volna, amiből nem tudtak kikeveredni jól, ezért inkább húztak valami egyszerűt. 

De talán ezzel még ki is békültem volna valahogy, ha nem fejelik meg egy gyenge utolsó résszel, ami szerintem totál fölösleges volt.

Érdekes volt ebben az évadban, hogy kicsit több szerepet kapott a humor. Furcsa mikor felnevetsz egy ilyen témájú sorozaton. Az előző évadban is volt egy ilyen beszólás ( "Na ennyit a terrorizmus elleni harcról"). De most több ilyen is volt, ha nem is ennyire emlékezetesek, de elég jól el voltak találva.

Elég negatívra sikerült a bejegyzés a második évadról, pedig nem ez volt a cél. A sorozat továbbra is elképesztően jó. Inkább tényleg csak arról van szó, hogy az első évad túl jó volt, és ahhoz hasolítom, pedig ha ez lenne, az első, valószínüleg ugyanúgy lelkendeznék róla, mint az első évados írásomban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr982142291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása