sorozatos 2010.05.08. 11:43

Pilotok

 Bepróbáltam pár új sorozatot mostanában.

Jackie nővér (Nurse Jackie- Sokáig halogattam a bepróbálását,mert annyira nem vagyok oda a kórházas sorozatokért,de ugye a Showtime csinálja és a főszereplő Edie Falco szóval muuszály volt rászánnom magam. Az első rész után elég felemásak az érzéseim. Annyira nem keltette fel az érdeklődésemet a sztori, de adok neki még 1-2 részt, hátha összekapják magukat.

Modern család (Modern FamilyEd O'Neill és Jesse Tyler Ferguson főszereplésével az egyik legjobb mai sitcomot tisztelhetjük benne szerintem. A sztori rendbenvan és a poénok is nagyon jók. Hála az égnek nincs alánevetés ez külön öröm. Máris meggyőzött: nézős a végéig:)   

Mocsok macsók meséi - A remekül alliteráló cím nem volt elég, hogy megszeressem ezt a sorozatot, de az egyből leesett, hogy nem is én vagyok a célközönsége, hanem a 30-45 közötti nős férfiak. Majd annyi idősen újra bepróbálom. Talán...

Dexter - Nem vagyok oda a véres, sorozatgyilksos, nyomozós sorozatokért, de a Dexterről már annyira sok dícséretet hallottam, hogy muszáj volt bepróbálni. Tényleg nem csalódtam benne. Nekem kicsit sok benne a vér, de majd behunyom a szemem a csúnya jeleneteknél:D A sorozattól azt a feszültséget várom, amit a Kés/alatt 3-4. zsenális évadai tudtak fenntartani. Szerintem ez is nézős lesz.

4-ből 3. Nemrossz.

Gyorsan írok még pár gondolatot a Kergetjük az amerikai álmot(How to make it in America)-ról. Az évad csak 8 részes, szar nézettséggel ment az HBO-n, de ennek ellenére berendelték a 2. évadot és a magyar HBO-ra is gyorsan elhozták nekünk. Ezt kivételesen eredeti nyelven néztem, felirattal, amit jól megszívtam, mert alig nézik a sorozatot, és lassan hónapok óta várok az utolsó rész feliratára... Lassan előbb lesz fennt a szinkronos változat neten, mint egy sima felirat hozzá. Kíváncsiságból leszedtem az első részt szinkronnal. Írtam már, hogy mennyire szinkronpárti vagyok és utálom azokat akik rinyálnak,hogy így szar a magyarhangja úgyszar, de ezúttal tényleg nem találták el a hangokat:S És nem azért írom ezt, mert megszoktam az eredetit. Egyedül talán Csuja Imre hangja jön be, de a többi, főleg Cam-é katasztrófa.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr221983493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása