sorozatos 2011.08.17. 13:44

Pilotok XI.

Mostanában keresgélős hangulatban voltam, így megint összegyűlt egy bejegyzésre való első rész.

Luther

 Az angolok megint megcsinálták! Nem a nyomozós sorozatok a kedvenceim, de sikerült valami olyat összerakniuk, ami még engem is a képernyőhöz láncol. Igen depresszív és sötét világba visz minket el a sorozat, ahol végre valahára nincs lebutítva minden fehérre és feketére. Nem papírmasé karakterekkel vagyunk körülvéve. John Luther a rendőrség egy különleges osztályán áll munkába újra, miután egy időre felfüggesztették egy kérdéses ügye miatt. Rögtön egy olyan ügyet kap, amiben egy zsenibe botlik, majd valamiféle beteges macska-egér játék alakul ki, gyorsan váltakozó szerepkörrel. Nem maradhat el a magánéleti szál sem, antihősünk széthulló házasságát próbálja megmenteni. Egy órás részek. Bepróbálásra mindenképp kötelező. Engem megvettek örökre. Nálam ez egy 8/10-es első rész.

 Jog/Ászok - The Defenders

Ügyvédpáros Vegasban. Már a magyar premier óta meg akartam nézni, de csak a balatoni rossz idő tudott rákényszeríteni, hogy meg is tegyem. Nem vártam sokat a sorozattól, így egész meglepő volt, hogy milyen jó kis könnyed hangulata van ennek a jogi drámának, ami néhol még vicces is akar lenni (bár ne tenné). James Belushi sikeresen megutáltatta magát a Jim szerint a világ c. sitcommal, de itt kellemes meglepetés volt. Sajnos a páros másik tagját ki nem állhatom. Jerry O'Connell minden megmozdulása idegesít. Ennek ellenére se mondom azt, hogy nekem ennyi elég volt, mert kellemes hangulata van, ami képes feledtetni azt, hogy néhol mennyire műanyag az egész. Pontokban ez 5/10.

Wilfred US

Ausztrál remake. Szomorú szemű Frodó úgy dönt, hogy nem cipeli tovább az egy gyűrűt és inkább öngyilkos lesz. Elég furcsa sorozat lenne, ha sikerülne neki, helyette Wilfredet, a szomszéd kutyáját embernek látja, pontosabban egy kutyajelmezes embernek. Elijah Wood jól hozza figurát, Wilfredet pedig öröm lehet eljátszani Jason Gann-nek (az eredeti sorozatban is ő alakítja) és jól is csinálja. Zseniális dumákat adnak a szájába és maga a sorozat sem átlagos, így nem értem, hogy miért kell néha lebutítani az egészet egy olyan szintre, ami már tényleg zavaró. A pár lebutított jelenet miatt az első rész, csak 6/10, de lesz ez még jobb is ( már láttam a második részt, azért mondom ilyen biztosra(:).

 The Big C

Egy családanya megtudja, hogy rákos, és ennek hatására elkezdni élni az életét. No nem kell őrültségekre gondolni, csupán az eddigi életéhez képest. Medencét rendel, kiosztja a szomszédot, leönti vörösborral a fehér kanapét és elkezdi megnevelni a seggfej fiát. Nincs különösebben nagy baj ezzel a sorozattal, de egyszerűen vértelen. Nem 40 perces sorozatról van szó, én mégis untam. Ez megengedhetetlen, mégis adok majd neki még egy sanszot, de nem a közeljövőben az biztos. Ez most csak 3/10.

Undeclared

A junkie-nak hála kezdtem bele ebbe a sorozatba, így rendhagyó módon ezúttal csak human írását linkelném, mert nagyrészt egyetértek azzal amit írt, így felesleges lenne koptatni a billentyűzetem. Talán pontokban nálam ez csak 6/10, de inkább ezt olvassátok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr243130972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása