Nemrég írtam az első részről és azóta már le is pörgettem ezt a hét részecskét. Mostanában csak a 20 perces sorozatokhoz volt kedvem, és mivel most nem volt nagy a kínálat, gyorsan fogyott. Írtam, hogy valami még hiányzik és ezt pótolták is, de úgy, hogy cserébe feláldoztak valami mást. Visszavettek az insider hangulatból és elkezdtek Matt és az írók kapcsolatára koncentrálni. Részemről ez így rendben is van, mert ha azt folytatják amit a pilotban, akkor nem feltétlen néztem volna végig, vagy csak nagyon lassan.

Így viszont a negyedik rész után, ami egyértelműen a legnagyobb mélypont volt, élvezet volt nézni. Főleg a finálé tetszett. A verekedés minden pillanata aranyat ér. Hiába volt maga a cselekmény kiszámítható, engem egy cseppet sem zavart.

Az egész sorozatot felhúzza, hogy a Matt-Sean páros remekül működik, sőt Matt egymaga szerintem eléggé el van találva. Kicsit visszaveti az egészet, hogy Beverly elég egysíkúra sikerült, mintha nem tudnának mit kezdeni vele.

A sorozat megkapta a berendelést a második évadra is, ami örömteli, de bőven van még mit javítani az egészen. Remélem élnek lehetőséggel. Mert szerintem a legnagyobb hibája a sorozatnak a vontatottság. Egy húsz perces epizód alatt nem szabadna unatkoznom, de én bizony volt, hogy megnéztem hány perc van még hátra. Egy-egy szituációra túl sok időt hagytak, elnyújtották, pedig nem volt se vicces, se fontos. Remélem tudnak ezen változtatni és sikerül felülmúlniuk ezt a korrekt, de semmiképp sem egetrengető első évadot.

Már régóta gondolkoztam, hogy bevezetem a pontozást, mert sokszor talán nem egyértelmű az írásból, hogy mit gondolok (persze ez az én hibám). Szóval az Episodes kap először ilyet. Rideg számok alapján pedig ez 6/10-et érdemel.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr793113311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása