Nemrég írtam az első részről és legnagyobb meglepetésemre igencsak rákattantam erre az alpári sorozatra. Pár nap alatt ledaráltam az egészet és mostmár hiányzik, hogy felüvöltsön a HELL YEAH. Mutatom miről beszélek:

Az egyik legjobban összerakott theme amit eddig láttam.

Már az első részben is megmutatták a készítők, hogy nincsenek híján a beteg ötleteknek. Ezek nemegyszer elmentek a gusztustalanság irányába (sőt jobban meggondolva szinte mindig:D). De valahogy most nálam ez belefért, sőt nem is igényeltem többet egyszerűen jó volt ezeken az agyhalott sokszor alpári poénokon röhögni. Amitől a sorozat felpörgött, az a csapatkapitány Thad karakterének az előtérbe hozatala. Nagyon leegyszerűsítve ő a Blue Mountain State Stiflere. A legtöbb poén neki köszönhető. Amúgy néha azt is megmutatták, hogy tudnának ők magasabb szintű sitcomot is csinálni, csak nem akarnak. De ez így van jól. Kellenek ilyen sorozatok is. Közülük pedig jelenleg a Blue Mountain State a legjobb!

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr642516361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása