sorozatos 2010.06.26. 03:03

Freaks and Geeks

Erre a sorozatra úgy akadtam rá, hogy elkezdtem imdb-n Judd Apatow korábbi filmjeit keresgélni, és rátaláltam erre az 1999-ben készült sorozatra, ami 18 részt élt meg. Akinek a Judd Apatow névről nem ugrik be semmi, azoknak itt egy pár film amihez köze van: 40 évas szűz, Felkoppintva, Funny People - ezeket ő is rendezte de a legtöbbször producer és/vagy forgatókönyvíró. Még pár film,ha valaki ezeket esetleg nem ismerte volna: Lepattintva, Superbad, Ananász expressz, Dick és Jane trükkjei.

Judd Apatow minden filmjét imádom, és próbálok mindent beszerezni és megnézni, amihez csak köze van:D

Feltűnt, hogy a filmjeiben sok visszatérő szereplő van, szinte már egy társulat. Leesett az állam, amikor elkezdtem nézni a Freaks and Geeks-et. Már akkor ezekkel az arcokkal forgatott. Ez csak szerintem durva?:D A képeket a sorozat intrójából vágtam ki és mellécsaptam egy mostani képet is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

James Franco - főszerep az Ananász expressz-ben ill. a Felkoppintvában is beugrott ahol saját magát játszotta, igaz csak pár másodperces szerep volt. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seth Rogen - Szinte nincs olyan Apatow mozi, amibe ne szerepelne -Felkoppintva, Ananász expressz, Superbad, Funny People, 40 évas szűz. Az egyik kedvenc színészem.

  

Jason Segal - a Lepattintva főszereplője és írója, de szerepelt a Felkoppintvában is és persze ő a How I met your mother Marhall-ja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Martin Starr - A legkevésbé foglalkoztatott színész. Mellékszereplő a Felkoppintvában és a Superbadban is feltűnt. 

Ők volnának azok, de ha már így belejöttem a képvagdosásba, akkor berakom még azokat, akiknek van sorozatos vonatkozásuk. Amúgy mindig is szerettem az ilyen volt ilyen lett képeket:D

 

 Linda Cardellini - Nem néztem soha a vészhelyzetet, de az imdb szerint 6 évig és 126 epizódban szerepelt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

John Francis Daley - A Bonest sem nézem, de elvileg 55 részben szerepel.

 Végül a sorozatról röviden. Még csak az első részt láttam. Sajna szinkron nincs, marad a felirat. A középiskoláról szól és az ottani klikkekről, mint a cím is mutatja. Első benyomásra inkább valami dráma szerű barátság,szerelem,család és az ezekkel járó problémák, itt-ott pár poénnal 45 percbe sűrítve. Pár rész után tudom majd csak eldönteni, hogy maradjak-e a maradék 17 részre. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr742110864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása