sorozatos 2011.07.20. 14:43

Pilotok X.

 Nagyon érett már a tizedik pilotos bejegyzés, de valahogy sosem jött össze és már olyan sorozatok is voltak, amiket végignéztem mire írhattam volna az első részről. De mostanában sok új sorozatot tervezek bepróbálni, így most már kötelező volt ezekről írni, mielőtt nagyon feltorlódtak volna. 

Better Off Ted

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Sok jót olvastam erről a 20 perces sitcomról, így már nagyon érett a bepróbálás.Kezdjük azzal, hogy mi a jó ebben a sorozatban: nem átlagos. Nem is tudom másik sorozathoz hasonlítani, ami azért mindenképp nagy pozitívum. Emellett vannak benne nagyon jó színészek is: Portia de Rossi és Andrea Anders.

De sajnos részemről ennyi a sorozat, mivel egyetlen dolgon áll vagy bukik: bejön-e ez a fajta humor, vagy sem. Az én esetemben pedig a válasz sajnos nem. Nagyon pörgős, sok poén van benne, épp ezért gondolom, hogy talán szinkronosan jobban bejönne nekem, de így csak néztem és vártam, hogy mikor kellene nevetni.

A történetről röviden: Ted egy nagy vállalatnál dolgozik, mint a főnökasszony (Portia de Rossi) "megoldóembere", aki ha kell arra kéri egyik tudósukat, hogy engedje hibernálni önmagát.

Akik már több pilotos posztot olvastak tőlem azok észrevehették, hogy akikhez azt írom, hogy "adok neki még egy esélyt" azokról később már nem szoktam írni. Általában nem is szoktam újabb esélyt adni, viszont abban biztos vagyok, hogy ha a Better Off Ted-et valaha leszinkronizálják, akkor újra nekikezdek. Addig viszont marad az említett címke.

Shameless US

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kell mellé az US, hiszen ez egy angol sorozat amerikai verziója. Gondoltam rá, hogy megnézem az angolt is, de sajnos nem találtam mellé feliratot. Két dolog miatt lenne pedig jó: egyrészt érdekes lenne összehasonlítani a kettőt, másrészt az amerikai változat eddig bitang jó. Milyen lehet akkor az eredeti? Ha abból indulok ki, hogy eddig minden remake gyengébb volt akkor...

Dreamedy-nek címkézték, de én nem sokat nevettem rajta, bár tény, hogy pár megmosolyogtató jelenet azért van, de inkább a dráma dominál, amit néha jól old az a pár említett jelenet.

A történet egy csóró családról szól sok gyerekkel, alkesz egyedülálló apával. A gyerekek nagyon összetartóak, akik közül a legnagyobb viszi a hátán az egész családot, de a többi gyerkőc is megtesz amit csak tud. A család mellett feltűnik a nővér leendő pasija és a fura szomszédok is. Lényegében ennyi lenne az egész. Elsőre olvasva nem egy nagy szám. Sőt még másodszorra se, viszont ahogy néztem az első részt, és ismertem meg a szereplőket, annál jobban, szinte észrevétlenül rántott be a sorozat a világába. 

Az biztos, hogy valami nagyon jóhoz nyúlt most a Showtime. Engem már most megvettek az egész évadra. Eddig nagyon lebilincselő úgy, ahogy van. A negyven perc alatt egyszer sem unatkoztam.

Episodes - Sikersorozat

Direkt a Shameless után következik, ugyanis itt egy angol vígjátéksorozat amerikai verziójának elkészítésének történetét láthatjuk. Egészen az elejéről indulunk, amikor a csatornaigazgató az írókat megnyeri magának, így a Matt LeBlanc az első részben még csak nem is szerepel.

 Azt kell, hogy mondjam, nem azért fogom nézni ezt a sorozatot, mert halálra nevettem magam. Egyszerűen nálam nem működtek most ezek a poénok. Szerintem egy mosolyt se tudtak belőlem kierőszakolni, pedig nagyon igyekeztek. Viszont szeretem az ilyen insider sorozatokat, és ez az "amerikaiak elszúrják az angol sikersorozatot" dolog nekem bejön. Az írópáros, akik egyébként házastársak is, egy olyan világba csöppennek, ahol mindenki hazudik mindenkinek, egyre több engedményt kénytelenek tenni és a szemük láttára nyírják ki a saját sorozatukat. Ez így már kicsit jobban hangzik, és ha ezt meg tudnák fejelni pár poénnal az elkövetkező részekben, akkor ezt érdemes lesz nézni. A második részt még biztosan megnézem, hisz Joey Matt LeBlanc még fel sem tűnt, rajta pedig sok fog múlni. Egyébként a két angol író nekem bejön, külön örülök Tamsin Greig-nek a Black Books-ból. Valami tehát még hiányzik. Talán Matt felbukkanása majd pótolja ezt, de ha nem javul, akkor hiába a remek téma és alapötlet, nem lesz érdemes tovább nézni.

(Ősszel érkezik Sikersorozat címmel)

Fekete Retek Vipera

Angol vígjátéksorozat Rowan Atkinsonnal. Ez az egy mondat szerintem mindenkinek elég ahhoz, hogy eldöntse bepróbálja-e, ha eddig nem tette volna, hiszen ez egy elég régi sorozat. Az angol történelem egy alternatív változatát mesélik el nekünk Edmund herceg (Rowan Atkinson) szemszögéből. Minden máshogy történt, ahogy a történelem könyvekben van, mert VII. Henrik átírta a történelmet. A valódi történethez pedig a Fekete Viperának igen sok köze van. Régebben elkaptam pár részt a Comedy Central-on, de akkor valahogy nem igazán fogott meg. Az első rész ennek ellenére tetszett. Volt pár gyengébb periódus, amikor inkább csak fárasztott, de Rowan Atkinsont nem tudom megunni és volt pár hangosan nevetős poén is, úgyhogy szép lassan( értsd: havonta megnézek két részt), de folytatom. 

 

  Balfékek - Community

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Rendhagyó írás lesz, mert már majdnem végignéztem az évadot, viszont, az utolsó pár részhez még nincs szinkron, így az évadról sem tudok írni. Valamelyest örülök, hogy így alakult, mert bizony ha csak az első részről írnék, akkor jól le kéne húznom. Ez így mondjuk hülyeség, mert így is lehúzom. 

Az első rész nagyon gyenge volt. Utólag abban látom az okát, hogy a főszereplő egyszerűen túl nagy seggfej. Jeff egy ügyvéd, aki a piacon vette a diplomáját, és amikor kiderül bevonják az engedélyét, így kénytelen beiratkozni egy nem túl nívós főiskolára. Tipikus nagydumás hóhányó, széltoló, léhűtő stb. Sajnos nem csak a karakterrel van baj, hanem azzal is aki alakítja. Nincs jobb szó rá: ripacs. Néha a hideg futkosott a hátamon Joel McHale-től. Visszatérve a történetre: Jeff-nek megtetszik Britta, akinek nem megy a spanyol, így azt hazudja neki, hogy spanyol tanár és felajánlja, hogy korrepetálja a tanulócsoportjában. A kamucsoportnak híre megy, így létre is jön a csapat, akikből később már baráti társaság lesz. Hiába pörögtek a poénok az első részben, én nem tudtam rajtuk nevetni és inkább éreztem az egészet erőltetettnek, mint könnyednek.

Ezek után elárulom miért örülök annak, hogy nem csak az első részről írok. Örülök, mert ha csak ezt írnám le és akár csak egy ember is emiatt nem kezdene bele ebbe a sorozatba miattam, az nagy hiba lenne. Engem is egy kedves junkie barátom biztatott, hogy nézzem csak tovább és tényleg nem bántam meg, sőt... Én a harmadik rész után kattantam rá teljesen, és onnantól nem volt megállás, úgyhogy másoknak is azt javaslom, hogy a harmadik részig tartsanak ki. Akinek még az sem tetszik, nyugodtan hagyja abba, bár kétlem, hogy sok ilyen lenne.

Egy tanács a sorozattal kapcsolatban: szinkronosan nézze aki teheti. Saját tapasztalat (két részt felirattal kellett néznem), de annyira gyorsak a poénok, hogy sokszor mire elolvasod a feliratot, nem tudod felfogni sem, mert már érkezik a következő, és így sok nevetéstől fosztod meg magad.

A végén még hagy dühöngjek egy sort a magyar címen megint. Nem tudom felfogni, hogy miért kapott ilyen idióta címet. Aki ezt kitalálta arra a balféknél sokkal rosszabbakat tudnék írni, de most tekintsünk el ettől. Nem tudom eldönteni, hogy mi a durvább: ha meg se nézte a sorozatot, csak elolvasott egy kivonatot, vagy ha úgy adta neki, hogy megnézett legalább egy részt. Mindenesetre remélem az illető elnyeri méltó büntetését.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr563083405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása