Nem hittem volna, hogy írok még a sorozatról. A CC az első három évad után mindent berendelt tovább, csak a kedvencemet nem. Írtam is, hogy lehet belevágok angol felirattal, mert magyar ugye nincs. Le is szedtem, de sosem volt erőm belevágni, mivel azért nem a legjobb az angolom és nem bíztam annyira benne, hogy így is átjönnének a poénok. Aztán írtam a CC fórumába, hogy nem folytatják-e valamikor. Idővel jött a válasz: 2011 tavasza. Azért nem hittem el teljesen, hogy tényleg jön, mert aki válaszolt annak nem volt semmi hivatalos titulusa. Egy mezei fórumozónak tűnt. Nem is értem, hogy miért így intézi a dolgait a CC.

De térjünk rá a sorozatra. Aki esetleg nem ismerné (sokan vannak sajnos), annak egy rövid ismertető: egy öt fős társaság közösen birtokol egy philadelphia-i lepukkant ír kocsmát. Folyton ott lógnak és iszonyatos baromságokba keverednek. Nem lehet jobban leírni, mert nincs semmi átívelő szál. Az egész nem vezet sehova, mégis elképesztően szórakoztató. Én a legbetegebb élőszereplős sorozat evör-ként tudnám titulálni (azért csak élőszereplős, mert például a South Park üti, de ebben a kategóriában szerintem jelenleg nem akad kihívója).

 

 

Talán nem hisztek nekem, de akkor jöjjön egy példa az évad utolsó epizódjából, ahonnan a kép is származik. Charlie egy musicel-t ír és a banda többi tagja adja elő: egy lány (Dee) beleszeret a fiúba, aki még kiskorú, majd miután ezt elénekli visszamegy a színpadra és elénekli, hogy nem ő írta a darabot és ő ugyan nem pedofil. Majd jön Nightman (Mac) és miután fizet a Trollnak (Frank) meghághatja a fiút. De azért letakarják őket egy pokróccal, hogy mégse legyen olyan illetlen a dolog. Majd a következőt halljuk a takaró alól Dennistől: "Öcsém komolyan rámizgultál??? 

Van ennél durvább is, de a kivágott képről most ez ugrott be. De talán ez is elég volt, hogy érzékeltessem mennyire őrült egy sorozat. Nincs téma amihez ne mernének hozzányúlni. 

Amellett, hogy mókás embereknek tartom a készítőket, ez valahol szomorú is, mert iszonyatosan ki kellett ábrándulniuk ebből a világból, hogy egy ilyen sitcomot hozzanak össze. De lehet, hogy elég nem kicsit elmebetegnek lenni. Egyébként a főszereplők a készítők is egyben.

Röviden az évadról is, hisz ez lenne a bejegyzés fő témája. Nagyon ki voltam már éhezve az új részekre (rosszabb napjaimon újranéztem pár régit), így nagy volt az elvárás, mégsem okoztak csalódást. Ugyanúgy húsz percnyi elképesztő baromságok nem kevés hangos felröhögést okoztak, mint eddig. 

Kedvenc részem a Banda nagy házalakítása volt, amiben az itthon is futó Nagy Házalakítást hajtották végre a maguk módján.

Többet nem is tudnék hozzáfűzni az évadhoz. Amíg nem fogynak ki az őrült ötleteikből addig ezt a sorozatot nézni kell. Lehet, hogy néhány embernek ez a fajta humor már túl sok, de szerintem aki érti a viccet, az egy pillanatig sem fog megbotránkozni (bár nem állítom, hogy nem fog sokszor rezegni a léc).

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr512866712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása