Szeptemberben írtam a 4.évadról, de csak mostanra néztem meg a következőt. Ennek egyetlen oka van: nem érdekelt a sorozat. Az évad köepe táján elszakadt bennem valami és azt mondtam, hogy nekem ebből elég. Nemérdekel mi történik azon a szigeten. A vizsgaidőszak után viszont valahogy újra nekikezdtem és ledaráltam gyorsan a maradék részt. Azt kell, hogy mondjam, nem bántam meg, de bővebben erről csak úgy lehet, ahogy eddig minden Lost évadnál: spoileresen a tovább mögött.

 

 

Mert ugye Lostról csak spoileresen lehet írni. Szóval a lényeg, hogy örülök, hogy újra belevágtam, mert az utolsó részek végre igazán jók voltak. Kicsit megvilágosodott minden, mint a Lost felirat az évad végén. Mindent, ami eddig történt, egy magasabb szintre lépett. Ez már a jó és a rossz harca. Most nyernek értelmet olyan finom utalások, amikhez valójában vissza kellene tekerni a több évadot, és mint mindenki, az ilyeneket énis imádom (konkrétan arra gondolok, hogy miket mutatott Richard Locke-nak gyerekkorában). 

De ha mindez nem lenne elég, akkor az egészet megkavarják az időutazással. A Vissza a jövőbe óta pedig tudjuk, hogy mennyire problémás ez a téma. 

Ezzel elérkeztünk az utolsó évadhoz. 5 évadon keresztül építettek fel valami hatalmasat, hogy aztán lerántsák a leplet, nekünk meg leessen az állunk. Bízom benne, hogy így lesz, és nem okoznak majd csalódást.

Szólj hozzá!

Címkék: lost

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr362642219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása