Sokan temették a sorozatot a szerintem is gyengébb 5.évad után, és bár nekem jobban bejött, mint ahogy azt a legtöbb helyen olvastam, én is örülök, hogy változtattak az előző évadhoz képest.

Dobták a kemény drámázást, és csak az évadzáróra vették újra elő, de úgy gondolom, hogy ott teljesen helyénvaló volt.

Valahogy olyan volt ez az egész évad, mintha folyamatosan próbálna visszatérni a régi önmagához és ez szinte minden részben máshogyan, de sikerülne is nekik.

Amit hiányoltam az évadból, az Doug és Andy közös poénjai. Külön-külön szállították őket rendesen, de én mindig azokat bírtam a legjobban, amikor együtt baromkodtak.

De ezen kívül nem nagyon tudnék rosszat mondani az évadra. Ami érdekes lesz, az a 7.évad, mert a fináléban (megint) olyan helyzetet teremtettek, amiből nehezen lehet ötletesen kimenekíteni Nancyt (konkrétan csak hatalmas közhelyek jutnak eszembe, de az íróknak már biztos van valami elképzelésük). Ha sikerül egy közel ennyire jó évadot összehozniuk, akkor megérte berendelni a 7.évadot. Ellenkező esetben szerintem jobb lett volna itt elvágni a történetet, mert a 6.évad fináléja sorozatfináléként is működött volna. Mondanom se kell, hogy az előzőben reménykedek.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr902539389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása