Rég volt már zenés bejegyzés. Most néztem meg a Vámpír naplók első részét és az elején felcsendült az egyik kedvenc számom. Amúgy eléggé taszít ez az egész vámpíros őrület, de itt az esély, hogy engem is beszippantson mivel a True Blood-ot is be fogom próbálni. Régebben amúgy néztem a Holdfényt (Moonligt), és azt nagyon szerettem, inkább csak az idegesít, hogy már a csapból is a vámpírok folynak. Lehet, hogy majd én is behódolok, de a Twilight-ot akkor se fogom megnézni/elolvasni :p

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr642117634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása