Az egyik új kedvencem az eddigi évben (én szinkronosan néztem). Az HBO egy hónap alatt leadta az évadot, ami sajnos csak nyolc huszonötperces részből áll.

A sztori dióhéjban: Jonathan Ames író, aki a második regényét próbálja összehozni,de írói válságba kerül, és egy hirtelen ötlettől vezérelve felrak egy hirdetést az internetre, mint nemhivatalos magánnyomozó. Meg is csörren a telefon, és megkapja az első megbízását...

Jason Schwartzman játsza a főszereplőt, akit a Funny People című filmből ismertem, és annyira nem voltam oda érte, de itt már az első részben meggyőzött, annyira jól hozza a figurát. A tesze-tosza, jószándékű füves írót.

 Na igen a füvezés. 18 éves létemre még sosem próbáltam ki (MICSODAAAAAAAA????!!!!). De érdekes, hogy a legtöbb sorozat és film azt sugallja, hogy ennél jobb dolog a világon nincs, elég csak a Nancy ül a fűben(Weeds)-re gondolni.

Elég ellentmondásos ez az egész, de lehet csak azért gondolom így,mert még nem éltem vele.

Akikkel Jonathan általában elszívja a békepipát, az a képregényrajzoló barátja Ray és az újságtulajdonos George. 

Zach Galifianakis alakítja Rayt, akit szerintem a legtöbben a Másnaposokból ismernek, George-ot pedig Ted Danson, akit már a Damages-ben is bírtam.

63 évesen ilyen szerepet ilyen könnyedén és erőlködés nélkül eljátszani... Fantasztikus.

 Amit az emberek általában nem szoktak értékelni, az a szinkron. Én nagyon szinkronpárti vagyok, mert szerintem nem adja ugyanazt az élményt egy mozgókép, ha közben egy feliratot kell olvasnod. Nem vehetsz észre olyan dolgokat, amik jelentősen hozzátesznek az élményhez. Az író és kamuhősnek ugyan a címét nem találták el, viszont a szinkronját annál inkább.

 

 Sajnos a nézettsége nem a legjobb, ennek ellenére az HBO berendelte a második évadot. Kevesen értékelik ezt a fajta humort, és valószínüleg egy nemis férne meg egy országos csatornán.

Még egy élmény a sorozattal kapcsolatban, amit meg kell osztanom. Az egyik részben Jonathan egy nő után nyomoz, aki lefekszik egy nős pasival, és felveszi videóra, utána pedig azzal zsarolja,hogy megmutatja a feleségének. Jonathant felbérelte a pasi,hogy szerezze vissza a felvételt. Felhívta a nőt, beadta,hogy nős, találkoztak egy motelban. Itt ugye a tévézők 99%-a(köztük énis) azt várja,hogy nem fog lefeküdni a nővel, hanem szembesíti vagy valami hasonló. Hát nem így történt:D

Ez azért elég jól mutatja,hogy nem egy átlagos sorozatról van szó, hanem egy igazi különlegességről.

Eddig nálam az Év újonca díj nyertese.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr901981845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása