És sajnos az utolsó előtti is:(

Az első évad ráadásul mindössze hat húszperces epizód. 

A történet egy zsaruról szól, akit Denis Leary alakít. Én a Ments meg!(Rescue me!)-ből ismertem, de elég hasonló karaktert alakít itt is. A karakternek (Mike McNeil) van egy kis Hank Moody beütése (csalja a feleségét, iszik, gyógyszerfüggő,cinikus),de itt nincs annyira erőteljes drámai szála a sorozatnak, mint a Kaliforgiában. Ha már Kaliforgia: a sorozatban feltűnik Diana Ferr, aki Jillt, a tanársegédet alakítja. Ez egy nyolc évvel korábbi sorozat, de a Kaliforgiában tíz évvel fiatalabbnak látszik. Meglepő mennyit dob egy normális frizura, smink, meg ruha. 

A sorozatnak külön jót tesz,hogy csak húsz perc, mert pörögnek az események, röpködnek a beszólások és a gyors poénok, amikre alig van pár másodperced, hogy felfogd, mert lemaradsz a következőről.

Nem igazán tudom hova tenni ezt a sorozatot, és talán ez okozhatta a bukását is (a második évad is mindössze tizenhárom rész. Az biztos,hogy iszonyat szórakoztató, és az egyik kedvencem már most, lehet rajta nevetni rengeteget, de nincs benne egy olyan sztoriszál, ami miatt folyamatosan nézné az ember. Az epizódok külön külön is megállják a helyüket, akár az utolsó résztől is elkezdhetnénk.

Még régebben egyszer elkezdtem ezt a sorozatot,de pont ezért megfeledkeztem róla, és csak az első, vagy a második részig jutottam. Aztán a sorozatjunkien a méltatlanul elfeledve kategóriában, ahol agyondicsérték, úgyhogy újra elkezdtem nézni.

A sorozatban feltűntek olyan színészek is kisebb szerepekben, mint Ellen Pompeo (Meredith Grey a Grace klinikából) és Zejko Ivanek (Ray Fiske a Damages-ből).

Óriási szerencse, hogy (újra)rátaláltam erre a gyöngyszemre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr391935393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása