A Törtetők az egyik kedvenc sorozatom, és úgy éreztem,hogy erről kell először írnom. Amikor elkezdtem nézni, akkor hihetetlenül beszippantott. Az első 3 évad, ami már letölthető volt szinkronosan (42 rész), azzal olyan egy hét alatt végeztem. A 3. évadra konkrétan emlékszem,hogy egy nap alatt ledaráltam (22 rész) :D

A sztori nem túl bonyolult: egy fiatal,tehetséges színészt (Vincent Chase) és gyerekkori barátait figyelhetjük, ahogy befutnak Hollywoodban. A legjobb barátja (Eric) lesz a managere, a féltesója szintén színész (Johnny Drama), de tehetségtelen, Teknőc pedig a sofőrje lesz. 

A sorozat egyik legjobb karaktere pedig az ügynöke (Ari Gold-Jeremy Piven-ezért 3 egymás utáni évben kapott Emmy-díjat). Őt tényleg látnikell,de azért itt egy 5.évados beszólás tőle:

"ahhoz képest,amit magával fogok csinálni,a normandiai partraszállás egy picsajó paintballmeccsnek tűnik majd"

és egy videó:

 

 

A sorozatban rengeteg híresség szerepel: Jessica Alba,James Cameron,Snoop Dogg,stb.

De a lényeg, amiért igazán érdemes nézni a sorozatot, az a részek végén egy nagy vigyorgás. Valami van az egész sorozatban, ami ezt kiváltja és erre általában még a részek végén a lezárás hozzárak rendesen. Tényleg nem lehet megfogalmazni, miből ered. Talán, a siker, barátság, nők, pénz, bulik. Ezek olyan tökéletes keveréke amit nem lehet megunni:)

Ennyi elég is magáról a sorozatról.

Az 5.évad igazából nem hozott sok újat, magába a történetbe, pedig volt benne csavar rendesen, nem is kevés, de az írók végül megmaradtak a jól bevált receptnél, és ez nem is igazán nagy baj:) Sajna volt pár nagyon kiszámítható rész, amiknél lehet,hogy érdemes lett volna elfordulni, mert eléffé felrázta volna a történetet. Viszont jól mutatja, hogy mennyire imádom, ezt a sorozatot, hogy amint felkerült netre, már szedtem is le és egyből néztem, lehetett hajnali 4óra, akkor is. Viszont amikor már csak két rész volt hátra az évadból, akkor az utolsó előttit már nem néztem meg, azért,hogy majd egybe nézzem, az utolsó résszel. Aztán végül külön néztem, és az utolsó részt, addig húztam, ameddig, csak bírtam, mert tudtam,hogy ha megnézem, akkor megint várhatok egy évet, hogy leszinkronizálják:(

Persze nézhetném feliratosan, eredeti nyelven a hatodik évadot, de egyszerüen már megszoktam a hangokat. Kivéve Dramét, akinek valahol a 4. évad elején egyszercsak lecserélték a szinkronhangját valaki másra. Azt azóta se hevertem ki:D

Szóval nem tudom,hogy fogom kibírni addig, amíg leszinkronizálják. Szerencsére az évadot elég jól lezárták, úgyhogy a körmömet nem fogom lerágni, hogy mi lett velük. De az a mosoly hiányozni fog.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr831909632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása