Kezdem azzal, hogy katasztrófa volt ez a finálé. Nem is lehet igazán annak nevezni. Még utána is néztem, hogy ez most komoly? Nincs több rész? 

Olyan volt, mintha az utolsó előtti lett volna a finálé (tökéletes lett volna annak) és utána még megnézhettük volna a következő évad első részét. Még a szokásos időbeli ugrás is meglett volna. 

De nem rinyálok, mert ez az évad erősebb volt mindenben, amit szeretek a sorozatban és szerencsére kicsit háttérbe szorult az ami néha már untat. Több poén volt, kevesebb beszélgetés a holtakkal és olyan drámai húzások amikkel még nem ismétli önmagát a sorozat (bár a Janet/piás szállal már rezgett a léc).

Ezzel olyan témához értem ami a legfontosabb így az utolsó előtti évadnál. Pontosabban a még szócska. Mert szerencsétlen Tommy már megjárta a poklot (szó szerint?) a mennyt és minden elképzelhető dolgot ellőttek ebben a sorozatban. Még felsorolni is nehéz: halál, válás, rák, kibékülés, megbocsátás, új főnök, alkoholizmus, kijózanodás, megcsalás, és még több halál (egyébként a Grace klinika készítői három részbe belezsúfolják mindezt).

Így amellett, hogy nagyon szomorú vagyok, hogy már csak egy évad van hátra, azért is szurkolok, hogy ha eddig nem estek ebbe a hibába, akkor az utolsó évaddal is nyújtsanak valamit és persze korrektül zárják le az egyik kedvenc sorozatomat. Én úgy érzem az eddigi mentalitás alapján, hogy csak két véglet létezhet, de hátha meglepnek.

Talán nem jött le, de pazar évadnak tartom a hatodikat. Azt is ki merem jelenteni, hogy veri az előző kettőt és újra régi fényében tündököl a sorozat. Ha így folytatják, akkor még fájóbb lesz a sorozatzárás. Most akkor a nézőnek mindenképpen szar lesz?

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr432853231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márti99 2011.08.17. 02:33:25

Szerintem állat a sorozat, nagyon szeretem. Én is azt hittem, hogy az 5. évaddal vége. Bár gondoltam, hogy így nem lehet vége.. :D
süti beállítások módosítása