Még a blog kezdetén megírtam a véleményemet a hírről, hogy elkészítik a Skins amerikai változatát az MTV-re. Már akkor írtam, hogy elég rossz előérzetem van a sorozattal kapcsolatban, de igyekeztem minél jobban függetleníteni magam az eredetitől. Nos ez nem sikerült, pedig már nagyon régen láttam az első évadot. 

 

Lehet, hogy egy rész után igazságtalan ítélkezni, de sajnos a legtöbb félelmem beigazolódott. Egy szinte minden bájától, és varázsától megfosztott, kiherélt Skinst láttam. Ami már csak azért is furcsa, mert a történet nagyjából ugyanaz, mint az eredetiben. Hülye példa, de kisípolás még nem sértette ennyire a fülemet, mint most a fuck szónál. De valahol az egészet jól is jellemzi. Kizökkent az egész Skins hangulatból. Félreértés ne essék: nem a káromkodás hiányzik, vagy a több drog és hasonlók, hanem maga a hangulat.

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy én sokkal rosszabbra számítottam, és ha nem láttam volna az angol verziót, valószínűleg oda meg vissza lennék a gyönyörűségtől, sőt továbbmegyek, ha először az amerikait láttam volna, lehet, hogy utána lefikáznám az angolt (azért ez nem valószínű), de ilyen az ember. Ha valamit előbb lát, utána mindent ahhoz hasonlít, és sokkal kritikusabb, mint az eredetivel (legjobb példa erre a felirattal sorozatnézés majd nagy szinkronfikázás). 

Megpróbálom kiküszöbölni ezt a hibámat, és el kell, hogy ismerjem, Tony szerepére nagyon jó színészt találtak, és mivel a társaság meghatározó tagja, ez különösen fontos. Rajta kívül még a leszbi csaj és Cho jön be. Az összes többi semleges, vagy nem tetszik. A legfájóbb pont nálam Chris, de Sid is nagyon gyenge lett.

Mindez azt eredményezi, hogy én nem fogom tovább nézni a sorozatot. Figyelem majd róla az írásokat, és ha nagyon eltérnek majd az eredetitől, akkor lehet, hogy folytatom, de addig csak az eredetihez hasonlítanám, annak pedig semmi értelme, inkább újranézem az eredetit. Azonban azt is ide kell írnom, hogy aki esetleg az amerikai verzióval kezdte el, az nyugodtan folytassa ezt, mert az eredeti ismerete nélkül ez egy remek sorozat.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr792658228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olikincs · http://onlinepszichologia.hu 2011.02.13. 19:42:01

én az 1. 2. évadot követtem, de nekem már a 2. sem jött be annyira

sorozatos · http://sorozatos.blog.hu/ 2011.02.15. 01:14:37

ha a karakterekkel volt inkább bajod, akkor adj egy esélyt a következőnek, mert minden páratlan évadban lecserélik az egész csapatot
süti beállítások módosítása